PracaGrupypl.praca.szukana › Nieszablonowe strony www dla Twojej firmy

  • 1. Data: 2010-10-27 18:34:48
    Temat: Nieszablonowe strony www dla Twojej firmy
    Od: "Marcin" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Każdego dnia miliony ludzi na świecie a także w Polsce korzystają z
    Internetu. Stworzenie strony internetowej to koszt kilkukrotnie mniejszy
    od jednego spotu reklamowego w TV, a przecież serwis taki to reklama
    pracująca całą dobę.
    Każdy internauta to potencjalny klient, szukający informacji o produktach
    lub usługach związanych z Twoim biznesem.
    Czy w takiej sytuacji Twoja firma może sobie pozwolić na nieobecność w sieci?

    Strona WWW będzie dla Twojej firmy wsparciem oraz dodatkowym kanałem
    komunikacji, obniżającym koszty związane z obsługą klienta.

    Oferuję projektowanie funkcjonalnych i profesjonalnych stron
    internetowych za pomocą XHTML,CSS, jak również stron z interaktywnymi
    przejściami i animacjami (we Flashu).
    Wszystko to z odpowiednią i profesjonalną grafiką przyciągającą uwagę
    potencjalnego Klienta.
    Oferuję również wypromowanie strony internetowej w najpopularniejszych
    wyszukiwarkach takich jak Google, Onet, Yahoo, dzięki czemu Państwa firma
    dobrze zaistnieje w wirtualnej rzeczywistości.

    W razie zainteresowania moją ofertą, proszę o kontakt.

    Moje realizacje:

    www.portkreacji.com

    E-mail: kontakt[malpa]portkreacji.com

    Zapraszam!