PracaGrupypl.praca.szukana › Młody 24 latek-szuka pracy

  • 11. Data: 2003-05-03 12:42:43
    Temat: Re: Stary 24-latek...
    Od: "Artur" <a...@u...pl>

    Powiem Ci Maciek że jesteś conajmniej dziwny koleś...
    przyczepiesz sie o jakieś bzdury...
    weż ciągnij garba i daj innym poszukać pracy (sorry ale nie lubie ludzi
    któży sie mądrzą i uwarzają ze sa w cipe) a nie wypisujesz swoje mądrości
    kim Ty jestes żeby sądzić? że niby kto pisze dobrze a kto nie? jak ja
    powiem że nie choruje to co? nie choruje bo jestem zdrowy...nie chrouje bo
    mam dużą odporność...jakie abstrakcyjne co Ty gadasz... albo jestem młodym
    18 latkiem...? no i jestem młodym 18 latkiem bo sa tacy co wygladaja jak
    przeswity, jak worki... bez budowy... jak wieszaki ... od picia...koles co
    ma 18 moze wygladać na 30 albo i wiecej jak go niszczy w sumie chuj mnie
    boli co tacy oni robili przez swoje 18 lat.....
    pierdoły normalnie, sam nie wiem o co ja sie kłuce...daj ludziom spokój...

    Pozdro ...:: DJ & poeta GRHWcrew ::.. LeVy :)