PracaGrupypl.praca.szukana › Młody 24 latek szuka pracy-Łódź

  • 1. Data: 2003-04-28 11:46:55
    Temat: Młody 24 latek szuka pracy-Łódź
    Od: ".:Piekarz:." <p...@t...net.pl>

    Witam serdecznie
    Młody 24 latek podejmnie pracę od zaraz.
    Jestem ambitny, rzetelny, zaradny, operatywny, potrafię pracować w
    zespole.Jestem bez nałogów, nie spóżniam się ani nie choruje. Mam
    doświadczenie w sprzedaży (pracowałem w renomowanym salonie samochodowym na
    stanowisku sprzedawcy).Obecnie jeszcze studiuje wieczorowo marketing i
    zarządzanie (bardzo malo zajęć-pogodzę z pracą) ale piszę licencjat w tym
    roku i jeśli nie pogodzę pracy z dalszą edukacją to zrezygnuje z dalszego
    kształcenia. Znam się na komputerach oraz na oprogramowaniu (na przykład:
    pakiet offica, photoshop itp). Mam doświadczenie za kierownicą (prawo jazdy
    od 7 lat - bez kolizji). Pracowałem też przy remontach mieszkań.
    Jeśli szuka Pan(i) osoby do pracy to proszę o szansę i kontakt ze mną.
    Tel: 0603441207
    email: p...@t...net.pl
    Z góry serdecznie dziękuje i życzę wielu sukcesów w życiu zawodowym oraz
    prywatnym.