PracaGrupypl.praca.oferowana › Lider zespołu webowego - Warszawa

  • 1. Data: 2011-08-04 14:25:29
    Temat: Lider zespołu webowego - Warszawa
    Od: "SMT Software S.A." <p...@s...com>

    SMT Software S.A. to innowacyjny software house działający na rynku od
    2002 roku. Specjalizujemy się w aplikacjach dedykowanych, rozwiązaniach
    mobilnych, systemach GIS, portalach internetowych i outsourcingu IT.
    Zatrudniamy ponad 200 specjalistów w oddziałach na terenie kraju i za
    granicą. Nasza siła i konkurencyjność oparta jest na wiedzy,
    doświadczeniu, jakości oraz partnerskich relacjach.

    W ramach dynamicznego rozwoju naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

    Lider zespołu webowego
    Nr ref.: L.WEB/WAW/0811/

    Obowiązki:
    &#8226; Opieka merytoryczna nad prowadzonymi w ramach zespołu projektami
    &#8226; Tworzenie aplikacji rozszerzających funkcjonalność systemu
    &#8226; Implementacja nowych funkcjonalności na podstawie prototypu oraz
    dokumentacji
    &#8226; Projektowanie automatycznych testów interfejsu
    &#8226; Dbanie o wydajne i niezawodne działanie systemu
    &#8226; Tworzenie specyfikacji i dokumentacji technicznej
    &#8226; Zarządzanie i planowanie pracy zespołu
    &#8226; Wyznaczanie harmonogramu realizacji zadań zlecanych zespołowi

    Wymagania:
    &#8226; Wykształcenie wyższe (informatyczne lub pokrewne)
    &#8226; Wieloletnie doświadczenie w pracy przy dużych projektach internetowych
    &#8226; Umiejętność projektowania interfejsów użytkownika
    &#8226; Doskonała znajomość HTML, CSS, XML, DOM
    &#8226; Bardzo dobra znajomość JavaScript zorientowanego obiektowo
    &#8226; Bardzo dobra znajomość bibliotek JavaScript - ExtJS, jQuery
    &#8226; Umiejętność pracy z zespołem webdeveloperów
    &#8226; Znajomość podstaw metodyki SCRUM/Agile
    &#8226; Dobra znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:
    &#8226; Atrakcyjne warunki finansowe
    &#8226; Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
    &#8226; Możliwość pracy z najnowszymi technologiami
    &#8226; Stabilną pracę wśród profesjonalistów
    &#8226; Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
    &#8226; Bogaty pakiet socjalny

    Sposób aplikowania na stanowisko:
    Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV z numerem
    referencyjnym w tytule wiadomości na adres: p...@s...com.

    Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SMT Software
    S.A., zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na
    przetwarzanie ich w przyszłości dla celów związanych z procesem
    rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że
    zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie
    ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
    U.02.101.926.j.t.).