PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM i CV

  • 1. Data: 2005-07-25 23:29:25
    Temat: LM i CV
    Od: "qwertek" <q...@b...pl>

    Witam!
    Mam pare watpliwosc co do CV i LM (ostatnio wyczytalem):
    1)Czy CV i LM przesylac mailem jako dwa osobne pliki czy moze jako jeden?
    2)Czy jezeli przesylam CV w osobnym pliku i LM w osobnym to na koncu kazdego
    musze napisac ta klauzule o przetwarzaniu danych osobowych, czy wystarczy tylko
    w przyapdku CV ?
    3)Czy w LM pisac - zalaczniki: CV, czy w ogole czegos takiego nie pisac (chodzi
    mi o zalaczniki)??

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

    qwertek

  • 2. Data: 2005-07-26 07:23:40
    Temat: Re: LM i CV
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Dnia 26 Jul 2005 01:29:25 +0200, "qwertek"
    <q...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    >w przyapdku CV ?
    >3)Czy w LM pisac - zalaczniki: CV, czy w ogole czegos takiego nie pisac (chodzi

    Sam kilka razy zmienialem prace - stanowiska kierownicze. Wszystkie
    aplikacje wysylam tylko email. Prace mam :) a i ofert pracy sporo :).
    Oto odp na Twoje pytania :

    1. CV i LM wysylamy w osobnych plikach
    2. info o danych wysylam tylko na koncu CV
    3. Nie zalaczam info o zalacznikch

    Pozdrowki
    Arek