PracaGrupypl.praca.dyskusje › L&M Polska

  • 1. Data: 2007-01-21 19:29:31
    Temat: L&M Polska
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Witam !

    Kto z szanownych grupowiczów zna tę firmę.
    Interesuje mnie wynagrodzeniem klimat itp. w tej firme.
    http://www.sutco-polska.com.pl/DoradcaTechniczny.php

    Pozdr, Mike.

  • 2. Data: 2007-01-21 19:35:19
    Temat: Re: L&M Polska
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Mike napisał(a):
    > Witam !
    >
    > Kto z szanownych grupowiczów zna tę firmę.
    > Interesuje mnie wynagrodzeniem klimat itp. w tej firme.
> [...]
    "Firma Ludden & Mennekes jest przedsiębiorstwem [...] wyspecjalizowanym
    w dziedzinie gromadzenia, transportowania, sortowania i zagęszczania
    odpadów i/lub wszystkich rodzajów surowców wtórnych."

    To już wiem, czemu L&M light tak syfnie smakują.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-01-21 19:49:41
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

> [...]
    > odpadów i/lub wszystkich rodzajów surowców wtórnych."
    >
    > To już wiem, czemu L&M light tak syfnie smakują.

    LOL:) Dobre..........wracając do mojego pytania....