PracaGrupypl.praca.szukana › .Księgowa, specjalista, kadry, administracja

  • 1. Data: 2002-08-01 14:46:47
    Temat: .Księgowa, specjalista, kadry, administracja
    Od: a...@g...pl

    Szanowni Państwo.
    Szukam pracy w księgowości ze względu na fakt, że jest to dziedzina, w której czuję
    się najlepiej. Ukończyłam AE o specjalności rachunkowość (licencjat) i bardzo
    chętnie kontynuawałabym naukę dalej ale...
    Posiadam doświadczenie w prowadzeniu PKPi R, księgi handlowej, spraw
    kadrowo-płacowych, rozliczenia z ZUS, bowiem pracowałam w firmie handlowej na
    stanowisku samodzielnej księgowej. Bardzo dobrze posługuje sie komputerem (Word,
    Excell, Internet Explorer, Power Point). Znajomość programów finansowo –
    księgowe: Rewizor, Symfonia, program handlowy Subiekt 4. Chętnie podejmę pracę w
    pełnym wymiarze i w formie umowy o pracę. Jeśli znajdzie się jakiś pracodawca, który
    da mi szansę wykazania się, daję słowo nie będzie żałował. Solidnie realizuję
    powierzone mi obowiązki, jestem systematyczna i dokładna. Z góry dziękuję za
    wszystkie oferty.

    a...@g...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie