PracaGrupypl.praca.szukana [Kraków]Programista C++, Java, grafika › [Kraków]Programista C++, Java, grafika
  • Data: 2006-05-16 14:28:25
    Temat: [Kraków]Programista C++, Java, grafika
    Od: Puzuma <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Programowanie
    - C++ (także dla Linuxa), Java, VB for applications
    - grafika 3D - OpenGL, silniki graficzne np. Ogre, Irrlicht
    - symulacje fizyczne - ODE, Opal
    - obliczenia - MES
    - interfejsy użytkownika - WinAPI, GTK
    Webdesign
    - HTML, CSS, XML, JavaScript
    - PHP, MySQL

    Szukam pracy stałej lub zdalnej jako programista. Interesują mnie zwłaszcza
    zagadnienia związane z tworzeniem gier, symulacji fizycznych lub
    prezentacji 3D.
    Szybko się uczę, potrafię wyszukiwać i wykorzystywać zdobyte informacje.
    Bez problemu dostosowuję się, do nowych warunków.

    Przykładowy program mojego autorstwa:
    http://www.ocelotsjungle.republika.pl/ (strona w języku angielskim)