eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Krakow/Katowice: CALL CENTER - ANALITYK SYSTEMOWY
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-11-07 14:50:50
    Temat: Krakow/Katowice: CALL CENTER - ANALITYK SYSTEMOWY
    Od: "Andrzej Stobierski" <i...@h...pl>

    Naszym klientem jest jedna z najbardziej znaczących firm z kapitałem
    zachodnim w Polsce, korzystająca z zaawansowanych rozwiązań IT. Firma
    poszukuje kandydatów na stanowisko:

    CALL CENTER - ANALITYK SYSTEMOWY
    REF: AS/Call Center

    Lokalizacja: Kraków lub Katowice

    Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzieuczestnictwo w dużym
    projekcie budowy i utrzymania oprogramowania

    Wymagania:

    - Doświadczenie w budowaniu i/lub administrowaniu software'owymi systemami
    Call Center
    - Znajomość zasad działania systemów Call Center u operatorów
    telekomunikacyjnych
    - Znajomość metod modelowania baz danych Oracle
    - Zdecydowana chęć pracy jako członek zespołu
    - Wskazana aktywna znajomość języka angielskiego


    Życiorysy prosimy przesyłać na adres: i...@h...pl





strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1