eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Inżynier Systemowy IVR/CTI/Call Center - Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-11-07 14:50:46
    Temat: Inżynier Systemowy IVR/CTI/Call Center - Warszawa
    Od: "Andrzej Stobierski" <i...@h...pl>

    Naszym klientem jest polski oddział międzynarodowego dostawcy rozwiązań IT.
    Firma poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Inżynier Systemowy: IVR/CTI/Call Center

    Lokalizacja: Warszawa

    ZADANIA:
    - merytoryczne wspomaganie procesu analiz i przygotowania projektów
    - dbanie o kontakt z klientem na poziomie technicznym
    - współudział w tworzeniu rozbudowanych ofert
    - prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych dotyczących zagadnień
    technicznych

    WYMAGANIA:
    - znajomość bardzo dużych rozwiązań IVR/CTI/Call Center,
    - znajomość środowisk UNIX i Windows
    - biegła znajomość jęz. angielskiego

    kontakt: i...@h...pl




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1