PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Frontend Software Engineer <=

  • 1. Data: 2024-03-27 17:00:02
    Temat: Kraków => Frontend Software Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy, która z pasją tworzy najwyższej
    jakości kursy za pośrednictwem platformy edukacyjnej,
    poszukujemy doświadczonego Frontend Software Engineer, który
    dołączy do naszego dynamicznego zespołu. Idealny kandydat
    powinien być biegły w budowaniu intuicyjnych i płynnych
    interfejsów użytkownika oraz posiadać głębokie zrozumienie
    nowoczesnych technologii internetowych, w szczególności
    JavaScript, React i TypeScript.

    Firma ta oferuje skuteczne metody uczenia się, zapewniając szeroki
    wybór kursów, które pomagają w nauce. Zapewnia potężne
    narzędzia dla nauczycieli, umożliwiając łatwe tworzenie klas,
    wybór zadań i monitorowanie postępów uczniów. Dzięki
    platformie edukacyjnej firmy nauczyciele mogą uczyć dowolnego
    przedmiotu, wybierając z obszernego katalogu interaktywnych
    kursów lub tworząc własne atrakcyjne treści.

    *****
    ***** Frontend Software Engineer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie i optymalizacja aplikacji internetowych opartych na React.
    * Ścisła współpraca z naszym zespołem projektowym w celu
    przekształcenia projektów w responsywne i przyjazne dla
    użytkownika interfejsy.
    * Zapewnienie technicznej wykonalności projektów UI / UX.
    * Współpraca z programistami backendu w celu integracji aplikacji
    internetowych z interfejsami API.
    * Pisanie czystego, łatwego w utrzymaniu i skalowalnego kodu w
    języku TypeScript.
    * Używanie nowoczesnych technik i frameworków CSS do stylizacji
    komponentów.
    * Uczestniczyć w przeglądach kodu, zapewniając przestrzeganie
    najlepszych praktyk.
    * Ciągłe badanie i wdrażanie nowych technologii tworzenia stron
    internetowych i najlepszych praktyk.
    * Praca samodzielna i jako część zróżnicowanego zespołu
    projektantów i programistów.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * +3 lata doświadczenia komercyjnego
    * Biegłość w JavaScript, z mocnymi podstawami w React.
    * Doświadczenie z TypeScript i nowoczesnymi technikami CSS.
    * Wnikliwe spojrzenie na zasady projektowania UI/UX i umiejętność
    tworzenia przejrzystych interfejsów użytkownika.
    * Silne doświadczenie z kontrolą wersji, najlepiej git.
    * Znajomość nowoczesnych narzędzi do tworzenia stron internetowych
    i bundlerów.
    * Komfortowa praca w interfejsie wiersza poleceń (CLI).
    * Umiejętność skutecznego przekazywania złożonych idei w języku
    angielskim, zarówno ustnie, jak i pisemnie.
    * Udokumentowane doświadczenie w pracy zespołowej.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość three.js, WebGL i react-three-fiber.
    * Doświadczenie w branży edukacji technologicznej jest dodatkowym
    atutem.
    * Licencjat z informatyki, inżynierii oprogramowania lub pokrewnej
    dziedziny.

    ***** Proponujemy:

    * Wynagrodzenie w dolarach do 30 USD/h, równowartość 5040
    USD/miesiąc (kwota w złotówkach jest przybliżona i zależna od
    kursu USD)
    * Kontrakt B2B z amerykańską firmą
    * Praca zdalna z zachowaniem autonomii
    * Współpraca z międzynarodowym zespołem w Stanach Zjednoczonych i
    Polsce.
    * Możliwości rozwoju w ramach platformy edukacyjnej
    * Elastyczne godziny pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2403