PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => iOS Developer ze znajomością JavaScript <=

  • 1. Data: 2018-11-03 18:00:02
    Temat: Katowice => iOS Developer ze znajomością JavaScript <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla wiodącego europejskiego i światowego producenta bankomatów i
    systemów płatności, z ponad 63-letnim doświadczeniem (25 lat w
    Polsce) w branży, będącym partnerem 90 na 100 najlepszych
    instytucji finansowych, szukamy:

    *****
    ***** iOS Developer ze znajomością JavaScript
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Udział w opracowaniu aplikacji i oprogramowania firmy na platformę
    iOS
    * Budowa nowego rozwiązania dla segmentu detalicznego
    * Udział w zupełnie nowym, interesującym projekcie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 1,5 roku doświadczenia w programowaniu aplikacji mobilnych
    * Bardzo dobre umiejętności programowania aplikacji na platformę
    iOS
    * Bardzo dobra znajomość JavaScript
    * Bardzo dobra znajomość platformy iOS
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Umiejętność programowania w Java

    ***** Proponujemy:

    * Współpracę opartą na umowie B2B z płatnym urlopem
    * Możliwość innych form zatrudnienia
    * Dodatkowe benefity:
    ** Karta Multisport
    ** Ubezpieczenie na życie