PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Manager Departamentu Technologii Mobilnych <=

  • 1. Data: 2018-11-03 18:30:02
    Temat: Katowice => Manager Departamentu Technologii Mobilnych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla wiodącego europejskiego i światowego producenta bankomatów i
    systemów płatności, z ponad 63-letnim doświadczeniem (25 lat w
    Polsce) w branży, będącym partnerem 90 na 100 najlepszych
    instytucji finansowych, szukamy:

    *****
    ***** Manager Departamentu Technologii Mobilnych
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Kontakt z Właścicielem produktu i zespołem dostarczającym
    rozwiązanie oraz wsparcie od strony technicznej
    * Określanie potrzeb architektonicznych Klienta na podstawie
    osobiście zebranych wymagań technicznych i na ich podstawie
    proponowanie indywidualnych rozwiązań
    * Ścisła współpraca i komunikacja z grupami biznesowymi w celu
    określenia specyfikacji projektu
    * Opracowywanie planów technicznych i wdrożeniowych
    * Budowanie profesjonalnych relacji z Klientami oraz prowadzenie
    rozmów podczas prezentacji i ocen produktu
    * Koordynacja pracy zewnętrznych, międzynarodowych zespołów firmy
    * Wyjazdy do biur firmy zlokalizowanych na całym świecie oraz
    delegacje do międzynarodowych Klientów

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w zarządzaniu projektem
    * 5-7 lat doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu skalowalnych
    aplikacji internetowych
    * Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu aplikacji na Androida
    i'lub iOS
    * Korzystanie z frameworków takich jak:
    ** Xamarin
    ** PhoneGap
    ** IONIC
    * Bardzo dobra znajomość JavaScript
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Umiejętność programowania w języku Java, JSP/Servlet
    * Rozumienie standardowych protokołów, takich jak HTTP/HTTPS i
    koncepcji zarządzania sesją
    * Doświadczenie w pracy z jednym lub więcej serwerami Java EE,
    takimi jak serwer aplikacji WebSphere i WebLogic, JBOSS lub Tomcat
    * Dobra znajomość SQL i doświadczenie z co najmniej jedną z
    wiodących baz danych, takicj jak Oracle, SQL Server
    * Dokonywanie szacunków prowadzonego projektu, jego koordynacja oraz
    dobra komunikacja w trakcie jego trwania
    * Zdolności analityczne

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (ponad
    63 lata na rynku światowym!)
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Współpraca oparta na umowie B2B wraz z płatnym urlopem
    * Możliwość innych form zatrudnienia
    * Dodatkowe benefity:
    ** Karta Multisport
    ** Ubezpieczenie na życie
    ** Opieka zdrowotna
    * Imprezy i wyjścia integracyjne
    * Dobrze skomunikowana lokalizacja biura
    * Parking pod biurem
    * Szkolenia zawodowe oraz językowe
    * Służbowe podróże na terenie całego świata

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1811
    => => =>