PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin

  • 1. Data: 2007-02-10 09:39:28
    Temat: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
    Od: "klusek" <k...@p...onet.pl>

    To jest wynagrodzenie brutto za 90 godzin przepracowane w soboty i
    niedzielę.
    Czy jest sens utrzymywać PIP z naszych podatków ?

  • 2. Data: 2007-02-10 09:55:35
    Od: "Michał Buslik" <b...@g...pl>

    Użytkownik "klusek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To jest wynagrodzenie brutto za 90 godzin przepracowane w soboty i
    > niedzielę.
    > Czy jest sens utrzymywać PIP z naszych podatków ?

    Czy ktos kaze im tam pracowac ?
    Nie bedzie chetnych to podniosa stawke

  • 3. Data: 2007-02-10 12:26:12
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-02-10 10:55:35 +0100, "Michał Buslik" <b...@g...pl> said:

    > Użytkownik "klusek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy ktos kaze im tam pracowac ?

    Pan komornik spółdzielni mieszkaniowej i jeszcze paru...

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 4. Data: 2007-02-10 14:27:32
    Od: "klusek" <k...@p...onet.pl>

    "Michał Buslik" <b...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "klusek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy ktos kaze im tam pracowac ?
    > Nie bedzie chetnych to podniosa stawke
    Wszyscy młodzi wyjadą do Londynu to sprowadzą młodych z Kazachstanu.
    I jest git i bajzel się kręci i niech tak będzie zawsze.

  • 5. Data: 2007-02-10 15:20:19
    Od: "Michał Buslik" <b...@g...pl>

    > Wszyscy młodzi wyjadą do Londynu to sprowadzą młodych z Kazachstanu.

    nie przy tych cenach surowcow :-)

  • 6. Data: 2007-02-10 15:46:11
    Od: "klusek" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "klusek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie przy tych cenach surowcow :-)

    To był tylko przykład, skoro się czepiasz szczegółów z braku czegoś mądrego
    w odpowiedzi to niech będzie Rumunia lub Albania ale nie o nazwę kraju tu
    chodzi.

    Zakłady pracy mają być dla ludzi a nie ludzie dla zakładów pracy ale to
    utopia.
    Teraz ludzi pracujących nazywa się siłą roboczą, która powinna być tania a
    najlepiej darmowa.
    Pytanie dla kogo najlepiej.
    Przed wojną tanią siłą roboczą byli ludzie bez żadnego wykształcenia lub z
    wykształceniem podstawowym a dziś do taniej siły można zaliczyć lekarzy,
    informatyków i wielu innych specjalistów z wyższym wykształceniem.
    Czy w interesie narodu jest tworzenie jak najtańszej siły roboczej dla
    zaspokojenia zapotrzebowania zagranicznych firm w Polsce?
    Ktoś może powiedzieć , że tak bo przyciąga ona te firmy do inwestowania u
    nas i tworzą miejsca pracy.
    Co prawda za niewolnicze wynagrodzenie ale lepsze takie niż śmierć z głodu i
    o taką Polskę nasz rząd walczy a większe ambicje zostawmy na następne
    stulecia.

  • 7. Data: 2007-02-10 15:53:19
    Od: "Michał Buslik" <b...@g...pl>

    > To był tylko przykład, skoro się czepiasz szczegółów z braku czegoś
    > mądrego w odpowiedzi

    Poki co to ty posilkujesz sie kiepskim przykladem

    to niech będzie Rumunia lub Albania ale nie o nazwę kraju tu
    > chodzi.

    Oni wybiora poludnie - Wlochy lub Grecje :-)

    My mozemy liczyc na Ukraincow i jak sie Lukaszenka calkiem pokloci z FR -
    Bialorusinow

    A pensje sa w Polsce niskie bo ludzie sie godza pracowac za psie pieniadze

    Pracodawca skoro ma chetnych za niewielkie pieniadze byl by glupi zeby
    placic wiecej - po prostu

  • 8. Data: 2007-02-10 16:07:46
    Od: "klusek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A pensje sa w Polsce niskie bo ludzie sie godza pracowac za psie pieniadze
    >
    > Pracodawca skoro ma chetnych za niewielkie pieniadze byl by glupi zeby
    Jeszce raz powtarzam, że nie o nazwę kraju tu chodzi a dla spokoju nie ci
    będą Ukraińcy niczego to nie zmieni ani najlepsze ani na gorsze niż by byli
    Rumuni czy z innych mniej zamożnych państw.

    > A pensje sa w Polsce niskie bo ludzie sie godza pracowac za psie pieniadze

    A godzą się bo niechcą pracować za większe pieniądze.
    Ci pracodawcy, których stać na wyższe wynagrodzenia ale stosują maksymalny
    wyzysk są rzeczywiście głupi.

    Krótko żyjesz na tym świecie i wody nie nabrało Ci się do uszu jeszcze.

  • 9. Data: 2007-02-10 16:31:50
    Od: "radbilcz" <e...@c...barg.cy>

    > To był tylko przykład, skoro się czepiasz szczegółów z braku czegoś
    > mądrego w odpowiedzi to niech będzie Rumunia lub Albania ale nie o nazwę
    > kraju tu chodzi.
    znajoma po studiach pracuje w Dublinie w sklepie. Poznala dziewczyne z
    Rumunii po rozmowie ze znajoma oswiadczyla ze ona takze jest po studiach
    i nie bedzie ponizala sie praca ponizej swoich kwalifikacji czyli nie bedzie
    pracowala w sklepie woli isc zebrac niz pracowac darmo - taka mentalnosc

  • 10. Data: 2007-02-10 16:53:38
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    klusek wrote:

> [...]
    > utopia.
    > Teraz ludzi pracujących nazywa się siłą roboczą, która powinna być tania a

    Dla ludzi, którzy kupują towary wytworzone przez firmy wykorzystujące tanią
    siłę roboczą.

    > Czy w interesie narodu jest tworzenie jak najtańszej siły roboczej dla
    > zaspokojenia zapotrzebowania zagranicznych firm w Polsce?

    Pewnie że nie jest. Dlatego każdy przejaw dopłacania do eksportu z
    państwowych pieniędzy, to sabotaż - nie wiem dlaczego tak powszechnie
    akceptowany.

> [...]
    > i o taką Polskę nasz rząd walczy a większe ambicje zostawmy na następne

    Firmy są po to (a przynajmniej powinny być po to) aby wytwarzać towary a nie
    miejsca pracy.