PracaGrupypl.praca.szukana › KATOWICE - ASYSTENTKA, SEKRETARKA, PROWADZENIE BIURA

  • 1. Data: 2003-08-27 05:56:52
    Temat: KATOWICE - ASYSTENTKA, SEKRETARKA, PROWADZENIE BIURA
    Od: "Ewa" <e...@W...onet.pl>

    Jestem 35-letnią atrakcyjną kobietą z 9-letnim stażem pracy, również na
    stanowiskach managerskich (administracja, dokumentacja kadrowa, sprawy
    organizacyjno-prawne, marketing, obsługa sekretariatu.
    Wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office, kurs prawnych zasad
    zarządzania spółkami prawa handlowego, kurs audytora wewnętrznego Systemu
    Zapewnienia Jakości wg normy ISO, czynne prawo jazdy kat. B, Znajomość języka
    angielskiego i niemieckiego w stopniu podstawowym.
    Jestem osobą dyspozycyjną, samodzielną i dobrze zorganizowaną.
    Szukam pracy biurowej (asystentka, sekretarka, specjalista ds. organizacyjno-
    prawnych, w marketingu itp.) w Katowicach lub okolicach.
    Zainteresowanym prześlę CV.

    Kontakt:
    e...@p...onet.pl lub 0505 869 444