PracaGrupypl.praca.szukana › K S I E G O W A -kobieta-25-WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-04-26 11:57:10
    Temat: K S I E G O W A -kobieta-25-WARSZAWA
    Od: "Paulina" <p...@a...pl>

    KSIEGOWA-kobieta,25-WARSZAWA

    Moje 6-LETNIE DOSWIADCZENIE zawodowe obejmuje stanowiska takie jak:
    -SAMODZIELNA KSIEGOWA,
    -KSIEGOWA,
    -PRACOWNIK BIUROWY.

    Ukonczylam liceum ekonomiczne i studia ekonomiczne na kierunku MARKETING I
    ZARZADZANIE (licencjat) na Politechnice Warszawskiej, a obecnie koncze KURS DLA
    GLOWNYCH KSIEGOWYCH organizowany przez Stowarzyszenie Ksiegowych.

    Biegle obsluguje komputer min. MS OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT, ACCESS,
    VISUAL BASIC, PAD, PAINT) oraz specjalistyczne programy ksiegowe, min.:
    INTERAMS, RAKS, INTEGRA, SUBIEKT, PLATNIK, KAPER, SYMFONIA, FAKIR.
    Obsluguje rowniez wszelkie inne urzadzenia biurowe.
    Posiadam prawo jazdy kat.B.

    Posluguje sie JEZYKIEM ANGIELSKIM w stopniu dobrym oraz znam podstawy JEZYKA
    FRANCUSKIEGO.

    JESTEM osoba sumienna, odpowiedzialna, lojalna, dyskretna, dyspozycyjna i
    komunikatywna. Nie boje sie odpowiedzialnosci, chetnie podejmuje wyzwania i nie
    unikam konsekwencji swoich decyzji.
    Chetnie podejmuje wszelkie kursy dodatkowe, gdyz mam latwosc przyswajania
    wiedzy.

    JESLI szukacie Panstwo pracownika, dla ktorego praca stanowi PASJE- prosze o
    kontakt telefoniczny badz mailowy. Na Panstwa zyczenie wysle szczegolowe CV.

    --------------------PROSZE TYLKO O POWAZNE OFERTY PRACY------------------------

    PAULINA,

    505 504 444
    p...@a...pl