PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wycenić www?

  • 1. Data: 2003-10-02 07:52:20
    Temat: Jak wycenić www?
    Od: "Jan Klonowski" <j...@w...pl>

    Proszę o pomoc w wycenie strony, którą mam wykonać. Strona będzie składać
    się z kilku podstron, w tym formularza, przez który można przesłać plik oraz
    apletu w Javie wyświetlającego animację na podstawie danych z formularza.
    Bardzo proszę o pomoc.
    Jasio

  • 2. Data: 2003-10-02 08:50:15
    Temat: Re: Jak wycenić www?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Jan Klonowski wrote:
> [...]
    > apletu w Javie wyświetlającego animację na podstawie danych z formularza.

    Prześlij jeszcze swoje CV ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia
    w tworzeniu takich rzeczy :) A poważnie to NTG -> pl.comp.www

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10440 dzień życia, sprawność

  • 3. Data: 2003-10-02 09:42:19
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Prześlij jeszcze swoje CV ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia
    > w tworzeniu takich rzeczy :) A poważnie to NTG -> pl.comp.www
    >
    > --
    albo standard - 10 % ceny samochodu na który Cię stać, albo będzie Cię stać
    w najbliższym czasie :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-10-05 04:18:12
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "Jan Klonowski" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    oraz
    > apletu w Javie wyświetlającego animację na podstawie danych z formularza.

    A wiesz wogole jak sie nazywasz? Czy tez Ci to trzeba pomoc?