PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odejsc z pracy ?

  • 1. Data: 2002-11-13 11:39:01
    Temat: Jak odejsc z pracy ?
    Od: Wojnos <w...@t...pl>

    Witam!
    Chcę odejść z pracy do innej. Mam miesiąc wypowiedzenia i zaległy urlop.
    Oczywiście chcę wybrać zaległy urlop --> 12 dni.
    I mam pytanie:
    Czy pracodawca musi mnie puścić na urlop, jeżeli nie chcę piniędzy i
    odchodzę z firmy ?

    .-' .-'
    / | <
    \> </
    `-'
    ^
    mów mi jadowity:
    mailto:w...@t...pl

  • 2. Data: 2002-11-13 13:10:23
    Temat: Re: Jak odejsc z pracy ?
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wojnos" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I mam pytanie:
    > Czy pracodawca musi mnie puścić na urlop, jeżeli nie chcę piniędzy i

    Nie musi Cie puscic na urlop (wtedy musi wyplacic ekwiwalent).
    Druga sprawa - jezeli obliczyles te 12 dni jako roznice
    dni_naleznych_w_danym_roku a dni_wykorzystanych, to moze sie okazac bledne.
    Pracodawca ma obowiazek dac Ci procentowy udzial dni urlopowych naleznych w
    danym roku (czyli jezeli do konca listopada masz prace to musi udzielic Ci
    11/12 wymiaru urlopu).
    Jest inne wyjscie - zawsze mozna sie dogadac. Pewnie pracodawcy nie zalezy
    zeby miec pracownika, ktory z niechecia przychodzi do pracy. Tobie zas nie
    zalezy na pieniadzach. Odejscie z firmy mozna zalatwic wtedy "za
    porozumieniem stron".

    MarP