PracaGrupypl.praca.dyskusje › Intralot

  • 1. Data: 2003-04-30 16:04:35
    Temat: Intralot
    Od: Marko Milic <n...@w...pl>

    Jeśli ktokolwiek ma jakieś informacje o firmie Intralot, zwłaszcza jakieś
    doświadczenia w pracy w tej firmie, bardzo proszę o kontakt. Chciałbym się
    czegoś dowiedzieć przed rozmową kwalifikacyjną.
    Pozdrawiam
    marko

  • 2. Data: 2004-07-12 17:05:36
    Temat: Pollot - Intralot zapytanie.
    Od: "Zbigniew Kojak" <z...@o...pl>

    Witaj
    znalazłem ostatnio ogłoszenie o pracy w firmie Pollot, która jest oddziałem f-
    my Intralot.w internecie szukałem czegoś na temat tej firmy lecz nieznajomość
    angielskiego nie pozwoliła mi poznać jej działalności.Ty szukałes również
    czegoś o tej firmie przed rozmową kwalifikacyjną.Czy mógłbyś mi pomóc i
    udzielić informacji jeśli oczywiście jakieś posiadasz.Z góry dziękuje.pozdrawiam