PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk, serwisant komputerowy/Krakow

  • 1. Data: 2002-02-27 07:08:35
    Temat: Informatyk, serwisant komputerowy/Krakow
    Od: "Artur" <m...@p...onet.pl>

    Szukam stalej pracy w firmie z branzy komputerowej, chociaz nie tylko. Mam
    33 lata z wyksztalcenia jestem technikiem informatykiem po Policealnym
    Studium, mam ukonczony kurs "Serwisanta komputerowego". A obecnie uczeszczam
    na kurs "Administratorow sieci".
    CV przesle na zyczenie.
    Pozdrawiam wszystkich czytajacych moje ogloszenie.
    --
    Artur
    mailto:m...@p...net.pl

  • 2. Data: 2002-02-28 15:52:36
    Temat: Odp: Informatyk, serwisant komputerowy/Krakow
    Od: "Robert" <m...@i...pl>

    Czy byłby Pan zainteresowany pracą polegającą na pozyskiwaniu klientów do
    serwisu internetowego ???

    Łączę ukłony
    Paweł Magura-Witkowski - MaWi Kraków
    http://www.mawi.krakow.pl/ mailto:m...@a...com.pl