PracaGrupypl.praca.szukana › Olsztyn

  • 1. Data: 2002-02-26 22:22:30
    Temat: Olsztyn
    Od: "Mariusz Maksymilian" <v...@k...net.pl>

    Witam !
    Szukam w Olsztynie firmy zainteresowanej moja wiedza i doswiadczeniem.

    -znajomosc relacyjnych baz danych potwierdzona doswiadczeniem zawodowym
    (INFORMIX,ORACLE,INTERBASE,PostgreSQL)
    administracja i pisanie procedur po stronie serwera SQL
    -tworzenie aplikacji bazo-danowych z wykorzystaniem DELPHI, JAVA ,XML,
    HTML+PHP,4GL ,CLIPPER
    -programowanie systemowe LINUX
    -umiejetnosc projektowania i dokumentowania swojej pracy według najnowszych
    trendow sztuki informatycznej i inzynieri oprogramowania (praca w zespole z
    systemem kontroli wersji CVS, narzedzia CASE)
    -administracja systemow operacyjnych LINUX i Windows NT/2000
    -znajomosc zagadnien sieciowych LAN i WAN
    -oprogramowanie mikrokontrolerow (tzw. 51)
    -prawo jazdy B

    Mariusz M

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy w celach
    rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O ochronie
    danychosobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833.