PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk/Handloweic szuka pracy w Krakowie

  • 1. Data: 2007-11-28 09:49:06
    Temat: Informatyk/Handloweic szuka pracy w Krakowie
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Mam bardzo duże doświadczenie w handlu/serwisie sprzętem komputerowym,
    obsłudze i projektowaniu stron internetowych - pracowałem m.in. w Vobis,
    Empik Technologies, Krakowskim Biurze Festiwalowym. Poszukuję pracy
    najchętniej związanej z komputerami, ale także w handlu/obsłudze klienta.
    Doskonale znam język angielski - wykorzystywałem go także zawodowo (w
    turystyce).

    Moje umiejętności:
    Bardzo dobre zdolności organizacyjne, umiejętność zarządzania personelem,
    towarem i stanami magazynowymi. Duże zdolności interpersonalne, łatwość
    nawiązywania kontaktów.
    Biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych
    Windows 95/98/Me, bardzo dobra znajomość systemów Windows
    2000/XP/NT/Vista, podstawowa znajomość systemu Linux, systemu BeOS,
    praktyczna znajomość większości popularnego oprogramowania biurowego:
    pakietu Microsoft Office, OpenOffice.org, programów graficznych CorelDRAW,
    Corel Photo-Paint, The GIMP, Adobe PhotoShop. Bardzo dobra znajomość
    budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego i podzespołów komputerowych.
    Dobra znajomość języka HTML oraz CSS. Doskonała umiejętność posługiwania
    się Internetem, zarządzaniem stronami internetowymi, dobra znajomość
    zagadnień internetowych.

    Ukończone studia: Zarządzanie Firmą, Akademia Ekonomiczna w Krakowie

    Kontakt: m...@p...fm lub komórka: 0663 15-30-30