PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarobi inzynier elektryk

  • 1. Data: 2006-08-25 19:04:05
    Temat: Ile zarobi inzynier elektryk
    Od: Adam <p...@p...fm>

    Witam
    Pracuje w malej firmie rodzinnej jako handlowiec. Jestem inżynierem
    elektrykiem i chce znaleźć sobie "lepszą" pracę bo obecnie nie mam szans
    rozwoju. Byłem nawet na kilku rozmowach, ale wiadomo że ciężko dostać tyle
    co teraz zarabiam - ponad 4 tys. i wiem, że od razu takich pieniedzy nie
    dostanę, ale ile mogę dostać jako niedoświadczony inżynier elektryk na
    stanowisku technicznym,a ile jako handlowiec (z doświadczeniem) ? Czy ktoś
    może podać jakieś przykłady ? będe wdzięczny za pomoc.
    Adam
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2006-08-25 19:49:41
    Temat: Re: Ile zarobi inzynier elektryk
    Od: r...@p...onet.pl

    To lepiej zostań na stanowisku tego handlowca bo inżynier elektryk
    bez uprawnień i dobrego doświadczenia dostanie marną kase.Faktem
    jest ze elektrykiem być lepiej jako własna firma czyli roboty na
    zlecenia,zakładanie instalacji elektr. pomiary ochronne. Bo tak np w
    LG pod Wrocławiem elektrykowi oferują 1500 na ręke.

  • 3. Data: 2006-08-25 20:40:16
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    4 tysiace to tylko inzynier elektryk moze pomarzyc
    znam wielu co za 1500 zl robia no maks 2000 zl
    pracuj jako handlowiec i sobie daruj przeksztlacanie na elektryka bo to po
    prostu nie ma sensu

  • 4. Data: 2006-08-26 09:17:48
    Od: Adam <p...@p...fm>

    No to szkoda, ale dzięki za rady.

    --
    Adam
    p...@p...fm

  • 5. Data: 2006-08-26 18:30:39
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Zmieniasz firme jako handlowiec to zabierz twoich kientów ze sobą. Wowczas
    masz dobre kart jezeli chodzi kase.

  • 6. Data: 2006-08-27 10:38:16
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Dziwi mnie to iz ty myslales chyba ze tacy inzynierowie elektrycy maja
    wiecej niz 4 tys?
    MARZENIA !!!!!

  • 7. Data: 2006-08-27 19:30:33
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    naprawde uwierz mi znam rynek pracy dla inzynierow elektrykow
    Nawet jak bedziesz miec uprawnienia budowlane to te 4 tys nie zarobisz
    Uwierz mi pracuj jak najdluzej za taka kase bo to po prostu sie oplaca.
    Dzisiaj branza techniczna jest wysoce niedoceniana takze nie pakuj sie w
    zadne bawienie sie w inzyniera elektryka chyba ze zagranica.
    Masz 4 tys to pracuj za tyle bo jako inz elektryk nie majac wlasnej firmy
    tyle nigdzie nie zarobisz (no chyba ze po znajomosci w Zakladzie
    Energetycznym ale w to watpie)
    :]

  • 8. Data: 2006-08-27 19:46:11
    Od: Adam <p...@p...fm>

    zasit wrote:

    > Dziwi mnie to iz ty myslales chyba ze tacy inzynierowie elektrycy maja
    > wiecej niz 4 tys?
    > MARZENIA !!!!!

    Tylko ze to się może zmienić, bo w handlu tak bywa, a poza tym firma jest
    mała i niestabilna, więc myslałem o zmianie miejsca pracy. Miałem nadzieję,
    że jako inżynier elektryk można zarobić, ale trzeba mieć wiedzę, znaczy
    doświadczenie. Stąd moje pytanie, czy po np. roku albo 2 będę wstanie
    zarabiać podobne pieniądze jak teraz.
    Szkoda, że u nas ciągle opłaca się być błyskotliwym, a nie wystarczy
    solidnie pracować.
    Praca handlowca jest ciekawa, ale tak po kilku latach trochę brakuje mi
    ambitniejszych zadań niż tylko gadanie o pierdołach :). Zastanawiam się
    też, ile dostać może początkujący handlowiec w ogólno pojętej branży
    technicznej ? Wiem jak jest na rynku gdzie handluję, ale chyba każda
    kategoria ma jednak swoje możliwości.
    Chyba jednak jestem marzycielem :)
    --
    Adam
    p...@p...fm

  • 9. Data: 2006-08-28 19:07:15
    Od: Adam <p...@p...fm>

    Dzięki za uświadomienie, ja nie chcę robić za mniejsze pieniądze, bo muszę
    jakoś uzbierać na mieszkanie. Nie mam innych dochodów, ani bogatych
    rodziców, a z 2 tys miesięcznie trzeba baaardzo długo zbierać na małe
    mieszkanie. Więc szukam dalej pracy w handlu, ale w bardziej pewnej firmie.

    --
    Adam
    p...@p...fm

  • 10. Data: 2006-08-29 04:32:16
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a pomysl ile musza zbierac ci co zarabiaja np.1200 zl ?
    :]