PracaGrupypl.praca.szukana › HANDEL ZAGRANICZNY - Warszawa, Kraków, Katowice, Białystok

  • 1. Data: 2002-01-21 23:10:05
    Temat: HANDEL ZAGRANICZNY - Warszawa, Kraków, Katowice, Białystok
    Od: <u...@w...pl>

    Szanowni Państwo!
    Jestem absolwentką ekonomii Uniwersytetu w Białymstoku.
    Studiuję zaocznie filologię rosyjską - II + III rok.
    Poszukuję pracy w firmie zajmującej się handlem zagranicznym ze szczególnym
    uwzględnieniem rynku wschodniego.
    Mam możliwość zakwaterowania w Warszawie, Białymstoku, Krakowie i Katowicach.

    Temat pracy dyplomowej:
    Usługi we współczesnym obrocie międzynarodowym. Tendencje światowe,
    europejskie, polskie.

    Moje kwalifikacje:
    - zorientowanie w rynku usług w UE i Polsce
    - znajomość podstaw rachunkowości
    - bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
    - dobra znajomość języka angielskiego
    - podstawowa (czytanie i słuchanie ze zrozumieniem) języków: białoruskiego i
    ukraińskiego
    - umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji
    - umiejętność szybkiego bezwzrokowego komputeropisania - 180 zn./min.
    - obsługa urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka, centralka telefoniczna

    Znajomość pakietów biurowych (1-5):
    - MsOffice 5
    - Corel Office 3
    - StarOffice 2

    Doswiadczenie zawodowe:
    - administrator bazy danych/helpdesk - CV-Online Polska
    - operator komputera - Marketing House
    - prace biurowe - Bank Pekao S.A. Gdańsk

    Referencje:
    proszę o wcześniejszy kontakt

    Zainteresowania:
    literatura sf i popularnonaukowa, kultura celtycka

    Urszula Karpowicz
    tel: (085) 654 11 54
    mobile: 502 95 29 96
    u...@w...pl