PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gratulacje

  • 1. Data: 2007-08-09 13:17:40
    Temat: Gratulacje
    Od: "Monika" <a...@a...edu.pl>

    Witam,
    Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę . Chcemy wprowadzić
    podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy za co je dostali.

  • 2. Data: 2007-08-09 17:33:31
    Temat: Re: Gratulacje
    Od: Autor <a...@n...chce.spamu.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2007 15:17:40 +0200, Monika napisał(a):

    > Witam,
    > Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę . Chcemy wprowadzić
    > podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy za co je dostali.

    To sugerowałbym zamiast z pompą zwyczajnie napisać, za co pracownicy je
    dostali. Bo z pompą to możecie się ośmieszyć...

    Autor

  • 3. Data: 2007-08-09 18:53:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Aug 2007 15:17:40 +0200, "Monika" <a...@a...edu.pl>
    wrote:

    >Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę . Chcemy wprowadzić
    >podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy za co je dostali.

    Nadawca Miejscowosc, data

    Adresat

    Szanowna/y Pani/e

    "Gratulujemy za pracę". Wprowadzamy podwyżki "z pompą" "żeby
    pracownicy za co je dostali".

    z poważaniem
    podpis nieczytelny

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2007-08-09 19:01:57
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę . Chcemy wprowadzić
    > podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy za co je dostali.

    Wszystko zależy od tego, dlaczego chcecie te podwyżki wprowadzić - tzn.
    domyślam się, że chodzi o to, aby pracowników nie wywiało, ale pytanie,
    jakich pracowników to dotyczy (jak bardzo wartościowych).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2007-08-09 19:23:39
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Monika" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    > Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę . Chcemy
    > wprowadzić podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy za co je dostali.

    DRODZY PRACOWNICY !

    DZIĘKUJEMY ZA PRACĘ ! DOCENIAMY WAS !

    P.S. chwilowo nie mieliśmy innego wyjścia ale jeszcze pożałujecie... :E

    ;)
    e.

  • 6. Data: 2007-08-09 19:36:37
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-09 15:17 [Monika] napisał(a):
    > Witam,
    > Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę . Chcemy wprowadzić
    > podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy za co je dostali.

    Jeśli podwyżki są adekwatne do zasług pracowników to pompa do niczego
    nie jest potrzebna. Jeśli nie to żadna pompa śmieszności nie zakryje. A
    wręcz rozgoryczenie się pojawi, że zamiast docenić finansowo personel
    trwonicie kasę na takie duperele.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 7. Data: 2007-08-10 06:50:00
    Od: Kira <k...@o...pl>

    Re to: Monika [Thu, 9 Aug 2007 15:17:40 +0200]:

    > Witam,
    > Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę .
    > Chcemy wprowadzić podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy
    > za co je dostali.

    Może najzwyczajniej w świecie napiszcie każdemu za co, zamiast
    gratulacje wręczać?

    No i mam nadzieję że nie są to podwyżki rzędu 5% pensji ;) bo
    zamiast pompy wyjdzie kabaret... ;)

    Kira

    --
    _ _ ____ _______________________________________
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |

  • 8. Data: 2007-08-10 22:58:25
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-08-09 21:01, Any User pisze:

    > jakich pracowników to dotyczy (jak bardzo wartościowych).

    Każdy pracownik jest wartościowy. Bo i po co zatrudniać bezwartościowych
    pracowników?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 9. Data: 2007-08-11 22:04:52
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Witam,
    > Czy macie może jakieś wzory pism z gratulacjami za pracę . Chcemy
    > wprowadzić podwyżki ale "z pompą", żeby pracownicy za co je dostali.

    Bez urazy, ale jesli pisma bedziesz pisac takie jak ten post, to lepiej nie
    pisz. :)