PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik komputerowy/webmaster ( TROJMIASTO )

  • 1. Data: 2003-05-11 07:40:47
    Temat: Grafik komputerowy/webmaster ( TROJMIASTO )
    Od: p...@p...onet.pl

    Szukam pracodawcy (na terenie Trojmiasta : Gdynia , Sopot, Gdansk ,
    Wejherowo ), ktory da mi szanse rozwiniecia moich dotychczsowych , ponad
    trzyletnich umiejetnosci praktycznych i zainteresowan w zawodzie grafika
    komputerowego - projektanta witryn internetowych. Mam wyksztalcenie srednie
    policealne w zawodzie technika - informatyka . Ukonczylem kurs obslugi
    programow graficznych w firmie szkoleniowej " Publishing Institute Adobe
    Certified ". Znajomosc programow : Photoshop , Illustrator , Freehand , Corel ,
    Fireworks , Flash , Dreamweaver , Contribute , FrontPage , jezyk HTML i
    tworzenie witryn WAP oraz inne aplikacje graficzne pomocne w tworzeniu witryn
    internetowych . W trakcie nauki : 3D Studio Max i 3D Plasma. Szybko nabywam
    nowe umiejetnosci i za dana mi szanse stalej pracy odpowiem pelnym
    zaangazowaniem tworczym .
    Aplikacja i portfolio : http://www.netgrafik.prv.pl/
    Witryna domowa : http://www.radiodx.prv.pl/
    Prosze o kontakt telefoniczny : kom. 0 503 323 037 dom. 620 - 59 - 41 (
    Gdynia )