PracaGrupypl.praca.szukana › Ekonomista + Visual Basic Warszawa

  • 1. Data: 2003-05-11 03:30:37
    Temat: Ekonomista + Visual Basic Warszawa
    Od: "Lech" <l...@x...wp.pl>

    Mam 50 lat, jestem ekonomista po SGPiS (obecnie SGH). kilkunastoletni staz w
    handlu zagranicznym w spedycji miedzynarodowej. po kursach nauczylem sie
    programowania - specjalizacja Visual Basic, bazy daych itp. ostatnie 11 lat
    wlasna dzialalnosc gospodarcza w zakresie tworzenia oprogramowania na
    zlecenie (obecnie zawieszona). bardzo dobra znajomosc pc i systemow
    operacyjnych microsoftu.

    dobry rosyjski, czytam informatyczny angielski, slaby niemiecki.

    sprawne rece, troche nadwagi, trzy miesiace temu rzucilem palenie.

    dostep do internetu + umiejetnosci obslugi (pisze 'czysty' html + javascript
    + asp)

    intersuje mnie d o w o l n a praca w Warszawie (praca na zmiany rowniez),
    dowolna forma ztrudnienia (choc docelowo chodzi mi o etat) rowniez
    wspolpraca (rachunki - odwiesze dzialalnosc jesli na dluzej|).

    Konkretne oferty prosze raczej na priv...

    Jestem otwarty rowniez na inne propozycje.

    - Lech