PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Grafik WWW / zdalna

  • 1. Data: 2009-06-08 15:11:34
    Temat: Grafik WWW / zdalna
    Od: Radek <p...@g...com>

    Poszukujemy osoby profesjonalnie zajmującej sie grafiką na potrzeby
    WWW
    do stałej współpracy na zasadzie freelance.

    Wymagania:
    - profesjonalizm, estetyczne i ergonomiczne projektowanie grafiki na
    potrzeby WWW
    - zdolności artystyczne potwierdzone portfolio
    - biegła znajomość Adobe Photoshop lub innych narzedzi z rodziny Adobe
    - znajomość Flasha
    - znajomość HTML oraz CSS
    - terminowość
    - wyksztalcenie artystyczne bedzie plusem, mozliwość zatrudnienia
    studentów ostatnich lat kierunkow artystycznych

    Zainteresowanych proszę o przeslanie CV wraz z linkiem do portfolio
    oraz z przykładowymi cenami na adres: p...@g...com

  • 2. Data: 2009-06-09 21:07:27
    Temat: Re: Grafik WWW / zdalna
    Od: Dalej <c...@g...com>

    Jak szukasz osoby "profesjonalnej", to się profesjonalnie przedstaw,
    zamiast podstawiać anonimowe konto z Google.
    Nikt poważny ci na nie nie odpisze.
    Zresztą ty chyba nie liczysz na zawodowców, kawałek o studentach
    sugeruje że szukasz czarnucha za grosze.

    Pozdro.

  • 3. Data: 2009-06-14 09:31:58
    Od: lesiu <no_name@_usun_poczta.onet.pl>

    Dalej wrote:
    > Jak szukasz osoby "profesjonalnej", to się profesjonalnie przedstaw,
    > zamiast podstawiać anonimowe konto z Google.

    Załóżmy że ten anonimowy ktoś, pracuje zawodowo i zależy mu na tym żeby
    pracodawca nie dowiedział że wykonuje jakieś projekty na boku.
    Jakie wiec ma możliwości oprócz darmowego konta?
    Zakładam że swojej domeny jeszcze nie ma gdyż zamierza wykupić jak
    interes ciut bardziej się rozwinie, puki co skupia się na zleceniach
    które zdobył np. z polecenia.

    > Nikt poważny ci na nie nie odpisze.

    Nie martw się odpisze.

    > Zresztą ty chyba nie liczysz na zawodowców, kawałek o studentach
    > sugeruje że szukasz czarnucha za grosze.

    Z czego wnosisz ?

    > Pozdro.

    PS. Wybaczcie jeżeli nakarmiłem TROLA

    Pozdrawiam serdecznie
    Leszek

  • 4. Data: 2009-06-21 10:17:40
    Od: Dalej <c...@g...com>

    On Jun 14, 9:31 am, lesiu <no_name@_usun_poczta.onet.pl> wrote:

    > Załóżmy że ten anonimowy ktoś, pracuje zawodowo i zależy mu na tym żeby
    > pracodawca nie dowiedział że wykonuje jakieś projekty na boku.
    > Jakie wiec ma możliwości oprócz darmowego konta?

    Oj proszę cię przestań.
    To takie polskie, tysiąc wymówek i pretekstów, tego nikt już nie
    kupuje.
    Przez większość ostatnich 20 lat pracodawcy myśleli że łaskę robią,
    wielu myśli tak nadal.

    > Nie martw się odpisze.

    Nie Leszku, nie odpisze.
    Odpisze tylko ktoś zdesperowany kto szuka roboty,
    a poważni ludzie nie muszą jej szukać, sama ich szuka.
    Ktokolwiek gotów wysyłać swoje dane osobowe (info, CV), na lewo i
    prawo
    na anonimowe konta, nie jest ani profesjonalistą, ani specjalnie
    inteligentną jednostką.

    > Z czego wnosisz ?

    Z 10 lat doświadczenia, od nooba do właściciela firmy która zatrudnia
    ludzi.

    Pozdro.