PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szukam stanowiska Project Manager - IT lub reklama

  • 1. Data: 2009-06-04 16:14:42
    Temat: Szukam stanowiska Project Manager - IT lub reklama
    Od: PM <4...@g...com>

    Jestem zainteresowany stanowiskiem project managera w branży IT lub
    reklamowej (również Digital Media)

  • 2. Data: 2009-06-04 16:31:03
    Od: aberazioon <a...@o...pl>

    PM wrote:
    > Jestem zainteresowany stanowiskiem project managera w branży IT lub
    > reklamowej (również Digital Media)

    a jaką pracę oferujesz?

  • 3. Data: 2009-06-04 21:02:40
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    A ja dalej mam zepsuty wydech w mojej skodzie.

    Moze jestes chetny do naprawy?

    Co prawda to nie aiti prodżekt menadżer ale
    zawsze kasa sie przyda, nie?

  • 4. Data: 2009-06-05 07:23:29
    Od: "n.p." <n...@n...pl>

    > a jaką pracę oferujesz?
    No jak to jaką?
    Dla nauczyciela przedmiotu czytanie ze zrozumieniem ;)

  • 5. Data: 2009-06-05 16:29:19
    Od: aberazioon <a...@o...pl>

    news.neostrada.pl wrote:
    > A ja dalej mam zepsuty wydech w mojej skodzie.
    niesamowite... jeszcześ tego nie zrobił... chyba wezmę spawarę na plecy
    i podskoczę Ci obspawać.

  • 6. Data: 2009-06-07 01:09:17
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    > niesamowite... jeszcześ tego nie zrobił... chyba wezmę spawarę na plecy
    > i podskoczę Ci obspawać.

    No to dawaj, 886 456 234, najlepiej popołudniu. Flaszka gorzały i
    zagrycha bedzie czekać ;)

  • 7. Data: 2009-06-07 13:14:49
    Od: "Set" <d...@o...pl>

    Łożyska w kołach też wymieniasz? :)

  • 8. Data: 2009-06-07 19:28:45
    Od: aberazioon <a...@o...pl>

    spawarą nie umiem.. daleko byś chyba nie ujechał jakbym obspawał.