PracaGrupypl.praca.szukanaGorąca czekolada za darmoche w Domach Centrum - przekażcie znajomym ! › Gorąca czekolada za darmoche w Domach Centrum - przekażcie znajomym !
    From: "Rafal M." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.ogloszenia.rozne,pl.praca.szukana
    Subject: Gorąca czekolada za darmoche w Domach Centrum - przekażcie znajomym !
    Date: Tue, 23 Nov 2004 23:04:32 +0100

    W Domach Centrum otworzyła sie pilotażowa kafejka sieci WORLD COFFEE i
    rozdają za free gęstą gorącą czekoladę!. Kto nie próbował POLECAM.
    Trzeba przynieść wydrukowanego maila (podklejam poniżej jakiego dostałem),
    gdzie będą widniały pseudo osób do których przekazaliście go. Byle wysłać do
    min. 5 osób i mieć wydrukowane potwierdzenie.

    Podrzucam zatem text, który do mnie dotarł - puśćcie dalej. Trzeba
    korzystać.

    Zapraszasz do nas 5 Swoich znajomych i...dostajesz gorącą czekoladę za
    DARMOCHĘ! Oni też...mogą wypić ją razem z Tobą. Wystarczy jeden maili o
    naszej nowej kawiarni WORLD COFFEE w Domach Centrum "WARS i SAWA" na
    pierwszym piętrze i pyszna gorąca czekolada jest Twoja.

    Prześlij tego maila do swoich przyjaciół, wydrukuj go i zgłoś się po kubek
    gęstej czekolady!
    Spiesz się promocja ważna tylko do 15 grudnia!

    Czekamy na Ciebie i Twoich przyjaciół!
    WORLD COFFEE