PracaGrupypl.praca.szukana › [Gdańsk lub zdalnie] Programista C, C++, C#, SQL, XML, ASP.NET, Windows Forms

  • 1. Data: 2004-08-05 19:11:57
    Temat: [Gdańsk lub zdalnie] Programista C, C++, C#, SQL, XML, ASP.NET, Windows Forms
    Od: Marcin Hoppe <m...@g...pl>

    Jestem studentem informatyki na Politechnice Gdańskiej (Wydział
    ETI, studia dzienne). Chetnie podejmę pracę jako programista lub przyjmę
    zlecenia, także za nieduże wynagrodzenie.

    Moje umiejętności:

    - bardzo dobra znajomość ANSI C (kilka lat doświadczenia),
    - dobra znajomość ANSI/ISO C++ (także z biblioteką STL),
    - bardzo dobra znajomość C#,
    - znajomość Pascala, Pythona i asemblera dla procesorów x86,
    - znajomość SQL,
    - znajomość podstaw WinAPI,
    - dobra znajomość platformy .NET, w tym w szczególności: Windows Forms
    (udział w komercyjnym projekcie), ASP.NET, podstaw ADO.NET, XML Web
    Services,
    - znajomość HTML, CSS, XML, XML Schema, XSLT oraz podstaw JavaScript,
    - znajomość notacji UML oraz zagadnień zwiazanych z obiektową analizą i
    projektowaniem oprogramowania,
    - znajomość pakietu Visual Studio .NET,
    - znajomość systemów operacyjnych: Windows 9x, NT, 2000, XP, Linux, FreeBSD,
    - dobra znajomość języka angielskiego.

    Moje CV można znaleźć na stronie internetowej podanej w stopce.

    Chętnie przyjmę także oferty ciekawej pracy z dziedzin innych niż
    informatyka.

    --
    m...@g...pl
    http://hopson.touch.pl