PracaGrupypl.praca.szukana › Waraszawa - praca jako kierowca lub magazynier

  • 1. Data: 2004-08-05 18:20:29
    Temat: Waraszawa - praca jako kierowca lub magazynier
    Od: Paweł Janicki <p...@a...pl>

    Jestem młodą i ambitną osobą ze średnim wykształceniem.
    Poszukuję pracy w charakterze kierowcy lub magazyniera w Warszawie i
    okolicach. Posiadam prawo jazdy kat. B i C oraz uprawnienia na
    prowadzenie wózków widłowych wysokiego składowania.
    Mam wieloletnie doświadczenie w pracy jako magazynier, między innymi w
    firmie CEFARM S.A. oraz SELGROS Sp. z o.o.

    Paweł Janicki,
    kontakt elektroniczny p...@a...pl lub telefoniczny 0-501-067-042
    dom.(0-22) 675-13-16