PracaGrupypl.praca.szukana › (Gdansk-Sopot-Gdynia) Administracja Lan i serwis

  • 1. Data: 2002-01-03 14:34:45
    Temat: (Gdansk-Sopot-Gdynia) Administracja Lan i serwis
    Od: "Sir Vader" <e...@p...onet.pl>

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2002.

    Prywatnie rok ten rozpoczal sie dla mnie od znacznych zmian, zarowno
    prywatnych jak i zawodowych.

    Licze na prace w Trojmiescie jako serwisant komp. lub administrator sieci
    lokalnych. Od 2 lat pracuje na pelen etat w powaznej firmie o zasiegu
    ogolnopolskim liczacej ok 200 osob, gdzie oprocz wsparcia administrowania
    serwerami (NT, Linux) pelnie kontrole nad fizycznym działaniem całej sieci,
    rekonfiguracja i naprawa komputerow, instalacja oprogramowania, itp.
    Nabyte doswiadczenie pozwoli mi w odpowiedni i wydajny sposob zajac sie
    strona informatyczna w firmie. Posiadam wlasny samochod, ktory moglbym
    wykorzystac w pracy.
    Dyspozycyjnosc, dokladnosc i odpowiedzialnosc.

    Wlasnie od Panstwa zalezy charakter mojej przyszlej pracy, gdyz zastanawiam
    sie nad ewentualnym rozpoczeciem dzialalnosci gospodarczej z uwagi na
    zroznicowane zapotrzebowanie.

    Kontakt telefoniczny:
    kom. (60) 7476848
    tel. (58) 5576215