PracaGrupypl.praca.szukana › Re: szukam PRACY

  • 1. Data: 2002-01-03 13:47:41
    Temat: Re: szukam PRACY
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl>

    > MŁODA Z DOŚWIADCZENIEM W PRACY BIUROWEJ JAKO: ASYSTENTKA DYREKTORA,ORAZ
    > KIEROWNIK BIURA ZARZĄDU PODEJMIE PRACĘ BIUROWĄ LUB PODOBNĄ
    > BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, PROGRAMY FAKTUROWO-MAGAZYNOWE, PRAWO JAZDY KAT.
    B,
    > SAMOCHÓD.
    > CZEKAM NA POWAŻNE OFERTY
    Nie krzycz tak - cieżko w kraju jest - ale netykieta jeszcze obowiązuje :-)
    Tylko czekac jak posty będą się zaczynac od kilkudziesięciu literek:
    AAAAAAAAAAAA
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.
    Krzysztof Blejczak

  • 2. Data: 2002-01-03 16:16:59
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    :-)
    > Tylko czekac jak posty będą się zaczynac od kilkudziesięciu literek:

    Popros jeszcze Pania, zeby sprawdzila w jakim jest miescie ...
    MM

  • 3. Data: 2002-01-04 09:19:17
    Od: "Joanna" <j...@i...pl>

    nie pozostaje mi nic innego jak krzyczeć:)
    Jestem z Gliwic

  • 4. Data: 2002-01-05 23:13:42
    Od: Vladbal <v...@p...com>

    Joanna napisał(a):

    > nie pozostaje mi nic innego jak krzyczeć:)
    Dlaczego?!
    > Jestem z Gliwic
    Na Ślasku zawsze jest praca.. A przynajmniej byla..

    No coz - w dobie globalizacji, automatyzacji, komputeryzacji i...acji
    praca staje sie coraz rzadszym towarem.

    Ale wyzysk przez pracodawce jest mozliwy tylko wtedy, gdy moze on
    stawiac warunki - to znaczy gdy pracownik jest z latwoscia zastepowalny
    przez innego, lub przez maszyne.

    Niestety, swiat poszedl w tym wlasnie kierunku. Dlatego szukanie PRACY -
    jest droga "pod prad" - lepiej szukac biznesu, czegos opartego na
    wlasnej (lub cudzej) wyobrazni, aktywnosci i incjatywie.

    Zainteresowanych zapraszam do http://free.polbox.pl/v/vladbal

    Jesli cos Wam sie spodoba, to moze dojdziecie do majatku.. I bedziecie
    tworzyc miejsca pracy, zamiast je konsumowac..

    Ktos chetny?

    Z Nowym Rokiem

    Vladbal

  • 5. Data: 2002-01-07 20:26:00
    Od: "Joanna" <j...@i...pl>

    Wiesz próbowam już i nikt mi do tej pory nie odpowiedział, szukaj
    naiwniaków gdzie indziej