PracaGrupypl.praca.dyskusje › ESKK - jaka jakosc kursow?

  • 11. Data: 2007-05-11 06:11:38
    Temat: Re: ESKK - jaka jakosc kursow?
    Od: "KAIZEN Szkolenia Biznesowe" <b...@k...com>

    On Tue, 08 May 2007 14:24:39 +0200, Lukasz Sczygiel

    > Witam.
    >
    > Grupa troche niepasowna na to pytanie ale mam nadzieje ze sa tutaj osoby
    > ktore
    > probowaly kursow w ESKK lub maja znajomych ktorzy takowe robili.

    podkreslam ze mialem z nimi do czynienia kilka lat temu (moglo sie
    zmienic!)
    Zamowilem od nich kurs (z ulotki znalezionej na poczcie). Pierwsze lekcje
    ktore dostalem sprawialy wrazenie chaotycznie zebranego materialu.
    Zrezygnowalem wiec (w zgodzie z ich regulaminem!). Potem probowali mi
    przysylac pisma ze mam ze mam za ten kurs placic itp.
    Oczywiscie na pierwsze odpowiedzialem, reszte juz zignorowalem.

    --
    Pozdrawiam Dariusz

    Bądź najlepszy w tym co robisz! http://www.kaizen-edu.com
    Tylko dla zaciętych Twardzieli! http://skocz.pl/dla_Twardzieli