PracaGrupypl.praca.szukana › Doświadczony grafik i webdeveloper szuka pracy

  • 1. Data: 2012-10-28 14:33:00
    Temat: Doświadczony grafik i webdeveloper szuka pracy
    Od: Solomedia Freelance <s...@g...com>

    Drodzy Państwo,
    Jestem grafikiem, webdesignerem i webdeveloperem z wieloletnią praktyką.
    Do tej pory udało mi się z powodzeniem zrealizować wiele projektów.
    Posiadam bardzo dobrą znajomość j. angielskiego. Swobodnie poruszam się
    w technologiach HTML5/CSS3/jQuery.
    Posiadam doświadczenie w wykonywaniu projektów graficznych - layoutów w
    oparciu o wireframe i gridsystems.

    Moje portfolio : www.solo-media.eu

    Jestem zainteresowany długoterminową współpracą z agencjami
    interaktywnymi. Preferowana forma współpracy - stała praca etatowa
    8h/dziennie lecz niekoniecznie - możliwa praca w ramach umowy zlecenia,
    umowy o działo.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do współpracy :)