PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego mnie nie chcieli?

  • 11. Data: 2005-03-07 22:36:45
    Temat: Re: Dlaczego mnie nie chcieli?
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...znasz.go> napisał w
    wiadomości news:578060141.20050304185909@nie.znam.go...

    > 5. Przejawianie złego, negatywnego podejścia. Kandydat jest zbyt
    > negatywny, agresywny, cyniczny, autorytarny w opiniach. Wyraża niechęć
    > i uprzedzenia w stosunku do innych, skarży się na wszystkich i
    > wszystko. Taka osobowość nie będzie pasowała do żadnej firmy - [..]

    Dlatego mam własną firmę i leje na takich pracodawców sikiem prostym.
    Naczytali się podręczników o rekrutacji i teraz każą się płaszczyć
    ludziom, wymyślając jakieś idiotyzmy. Proponuje jeszcze by ktoś z działu
    kadr dyskretnie obserwował kandydatów w toalecie, bo jak nie myją rąk po
    wyjściu z kabiny, to będą kiepskimi pracownikami.

  • 12. Data: 2005-03-08 08:11:18
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-07, stchupack <s...@K...vp.pl> wrote:
> [...]
    > kadr dyskretnie obserwował kandydatów w toalecie, bo jak nie myją rąk po
    > wyjściu z kabiny, to będą kiepskimi pracownikami.
    To akurat znaczy, że nauczyli się nie sikać na ręce.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://hell.pl/arturcz/

  • 13. Data: 2005-03-08 08:21:46
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Znajomy HRowiec, odrzucił kiedyś całkiem dobre CV tylko z powodu ze nie
    miało zachowanych marginesów... - uznano ze kobiet na pewno nie bedzie
    umiałą sobie zaplanowac czasu skoro nie umie rozplanowac miejsca na
    kartce....
    Śmieszne ,...

  • 14. Data: 2005-03-08 15:09:06
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Immona <c...@W...zpds.com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Darek" <d...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 8. Trudności z mówieniem. Mówi źle, od tonu i wymowy po gramatykę i dobór
    > słów. Wokalizuje pauzy ("yyy", "eee"), używa wypełniaczy i języka niższych
    > klas społecznych.

    To "klasowe" podejście to chyba z angielskiego kręgu kulturowego.

  • 15. Data: 2005-03-08 17:02:08
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Dlatego mam własną firmę i leje na takich pracodawców sikiem prostym.

    Mam nadzieję, że kiedyś rozwiniesz firme na tyle, żeby jej istnienie
    zależało od umiejętności zatrudniania odpowiednich pracowników. Wtedy
    może trochę zmienisz nastawienie. Tymczasem przemawia przez Ciebie
    gorycz osoby, która się nie sprawdziła...

    > Naczytali się podręczników o rekrutacji i teraz każą się płaszczyć

    Częściowo masz rację. Części rekrutatorów sam bym nie zatrudnił. Na
    doczekanie dobrej kadry w tym fachu też musimy poczekać, jak na wiele
    innych spraw.

  • 16. Data: 2005-03-08 17:31:14
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Znajomy HRowiec, odrzucił kiedyś całkiem dobre CV tylko z powodu ze
    > nie miało zachowanych marginesów...

    A przy okazji - mogę tak nieśmiało spytać, jakie marginesy obowiązują
    na CV? Może "po znajomosci" ten HRowiec zdradzi...?

  • 17. Data: 2005-03-08 17:34:05
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > To akurat znaczy, że nauczyli się nie sikać na ręce.

    Często muszę bywać w hotelach. Teraz będę miał głupie myśli,
    zamawiając obiad... :(

  • 18. Data: 2005-03-08 18:42:22
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...znasz.go> napisał w
    wiadomości news:891068570.20050308180208@nie.znam.go...
> [...]
    > może trochę zmienisz nastawienie. Tymczasem przemawia przez Ciebie
    > gorycz osoby, która się nie sprawdziła...

    Zrozumiałem dlaczego mnie nie chcieli, nie będe udawał kogoś kim nie
    jestem i lizał tyłków,
    wole być indywidualistą na swoim. Nie mam zamiaru być anonimowym,
    jednakowo szarym trybikiem w wielkiej maszynie. Mam własną małą firmę i
    jak na razie dobrze mi z tym, póki co nie mam zamiaru nikogo zatrudniać.

  • 19. Data: 2005-03-09 08:07:13
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-08, Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> wrote:
    > Często muszę bywać w hotelach. Teraz będę miał głupie myśli,
    > zamawiając obiad... :(
    To ja może wyjaśnię, że dowcip dotyczył pracowników firm z branży IT :)
    W Wolnej Chwili opowiem.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dlaczego szuka się ładnych dziewczyn?
    Bo jak się znudzi to inny prędzej weźmie.

  • 20. Data: 2005-03-10 18:23:16
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-08 09:21, *Shady* w te oto słowa się odzywa:
> [...]
    > miało zachowanych marginesów... - uznano ze kobiet na pewno nie bedzie
    > umiałą sobie zaplanowac czasu skoro nie umie rozplanowac miejsca na

    Tak. To jest dobry HRowiec :)

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!