PracaGrupypl.praca.oferowana › DYREKTOR DZIAŁU UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-11-28 10:47:39
    Temat: DYREKTOR DZIAŁU UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <h...@c...com.pl>

    COMMERCIAL UNION - Polska
    poszukuje kandydatów na stanowisko:

    DYREKTOR DZIAŁU UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za organizowanie i kierowanie Działem
    Ubezpieczeń Indywidualnych, w tym: rozwój sprzedaży ubezpieczeń
    majątkowych dla ludności; przygotowanie nowych produktów ubezpieczeniowych
    oraz procedur akceptacji ryzyka; rozwój kanałów dystrybucji; doskonalenie
    systemu informatycznego w zakresie ubezpieczeń indywidualnych; nadzór nad
    likwidacją szkód w ubezpieczeniach indywidualnych i jakość działań
    underwiritingu.

    Wymagania stawiane kandydatom:
    wykształcenie wyższe;
    doświadczenie w pracy w ubezpieczeniach majątkowych (minimum 5 lat);
    5 letnie doświadczenie w zarządzaniu;
    dobra znajomość rynku ubezpieczeń majątkowych;
    biegła znajomość języka angielskiego;
    umiejętność planowania i zarządzania budżetem;
    wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne;
    dyspozycyjność i zaangażowanie.

    Zainteresowane osoby prosimy o pisemny kontakt (CV i list motywacyjny):
    Commercial Union, Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi Grupy
    al. Jana Pawła II 23, 00-854 Warszawa
    fax: 557 40 08, e-mail: h...@c...com.pl

    Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów własnoręcznie podpisanego
    oświadczenia:
    "Wyrażam zgodę, aby spółka Commercial Union Polska - Towarzystwo
    Ubezpieczeń Ogólnych SA z siedzibą w Warszawie przy al. Jana Pawła II 29 oraz
    podmioty związane z wymienioną Spółką w znaczeniu jakie pojęciu temu nadaje
    ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy
    emerytalnych (Dz.U. Nr 139, poz. 934) przetwarzały moje dane osobowe,
    podane w złożonych przeze mnie dokumentach, w zbiorach danych osobowych
    kandydatów do pracy. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o
    przysługującym mi prawie do wglądu i poprawiania moich danych osobowych,
    jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."

    Oferty bez dołączonego i podpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane.
    Jednocześnie informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
    Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.