PracaGrupypl.praca.dyskusje › DEKORATOR w hipermarkecie

  • 1. Data: 2004-08-02 09:41:44
    Temat: DEKORATOR w hipermarkecie
    Od: "miraz" <p...@o...pl>

    Czy ktos moze pracowal na takim stanowisku i moglby powiedziec, jaka
    znajomosc programow graficznych jest potrzebna aby na takim stanowisku
    pracowac.

  • 2. Data: 2004-08-02 15:52:24
    Temat: Re: DEKORATOR w hipermarkecie
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miraz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze pracowal na takim stanowisku i moglby powiedziec, jaka
    > znajomosc programow graficznych jest potrzebna aby na takim stanowisku
    > pracowac.
    Wymagana jest znajomosc Corela nastepujacych funkcji
    importowanie klipartów z plytki, skalowanie, czasem rozgrupownie cliparta,
    dopasowywanie krotkich tekstów do okreslonego formatu. Jakies 30 min
    nauki;)
    Poza tym umiejetnosc chodzenia po drabinie, wspinania się, pracy na
    wysokosci, sprzatania, mycia, czyszczenia, wyskrobywania róznych brudów i
    robienia rzeczy niemożliwych. Nalezy tez miec dobry udźwig i rozpietosc
    ramion. Jesli chcesz wiecej to na priv.Czasem zalezy tez w jakiej sieci
    TMK

  • 3. Data: 2004-08-02 23:53:06
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Jak dla mnie to widzę Tesco jak żywe.Hi hi.Może trochę wyciananek?Tak
    ogólnie to nir jest praca trudna i działasz pod presją czasu.Nie zawsze
    musisz mieć zdolności artystyczne.Ważne abyś wykonywał polecenia. Hi hi

    Pozdrawiam
    Kucharx Amator
    Wpjti

  • 4. Data: 2004-08-03 12:48:07
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ogólnie to nir jest praca trudna i działasz pod presją czasu.Nie zawsze
    > musisz mieć zdolności artystyczne.Ważne abyś wykonywał polecenia. Hi hi

    Ohhh a mnie się wydawało ze własnie w tesco jest lepiej..
    TMK