PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to już standard?

  • 1. Data: 2004-12-06 16:22:14
    Temat: Czy to już standard?
    Od: "yazgar" <y...@o...pl>

    Witam!

    Odpowiedziałem na ogłoszenie dotyczące zleceń na skrypty w PHP. I
    dostałem coś takiego:

    "Witam serdecznie
    Potrzebuję osoby ze znajomością PHP, MYSQL. (...)
    Nie znam Pana umiejętności dlatego aby się przekonać czy Pan
    zna PHP i MYSQL proponuję krótki test a raczej zadanie nie
    jest to trudne i dla osoby ze znajomością PHP i MYSQL zajmie
    góra 3-4 godziny
    ZADANIE
    Proszę napisać prostą wyszukiwarkę.
    tzn. jest plik index.html który zawiera np. pole
    1.Operacja Kupno/sprzedaż/wynajem
    2.Typ Blok/wiezowiec/działka
    3.Dzielnica /Wieś Miasto/Gmina
    4.Wartość od do
    5.Powierzchnia od do
    a następnie po naciśnieciu przycisku wyszukuje w bazie i
    wyświetla odpowiedni w wierszach znalezione rekordy które są
    linkami
    Baza MYSQL pola takie jak w/w(...)
    Na wykonane zadanie czekam do końca tygodnia osoba któej kod
    będzie najbardziej przejżysty oraz będzie napisany poprawnie
    zostanie zaproszona do współpracy z naszą firmą.
    Zadanie powinno zawierać.
    1.index.html
    2.szukaj.PHP
    3.baza.sql
    Pliki proszę spakować ZIP"

    Ewidentnie gość chce kogoś wykorzystać do napisania "zadania". Akurat
    tak się składa, że pisałem już podobną aplikację, do obsługi agencji
    nieruchomości, więc grzecznie zwróciłem na to uwagę. Ale oczywiście nie
    spodziewam się żadnej odpowiedzi. Jednak pierwsze, co zwróciło moją
    uwagę, to nazwa nadawcy - "qwerty qwertyui <x...@x...pl>" - ktoś tu
    sobie chyba jaja robi? Totalny bezczel.. a może już codzienność?

    --
    pp

  • 2. Data: 2004-12-06 18:47:35
    Temat: Re: Czy to już standard?
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    yazgar wrote:
> [...]
    > uwagę, to nazwa nadawcy - "qwerty qwertyui <x...@x...pl>" - ktoś tu
    > sobie chyba jaja robi? Totalny bezczel.. a może już codzienność?

    Ja kiedys mialem podobnie, wyslalem CV dostalem odpowiedz, pare slow o
    firmie i ankieta, wypelnilem, dostalem odpowiedz, zapowiadalo sie
    ciekawie... i oczywiscie projekt do zrobienia, oczywiscie nieodplatnie,
    ktory mial na celu sprawdzenie moich umiejetnosci. Olalem to. Uwazam, ze
    sprawdzic umiejetnosci to mozna na rozmowie kwalifikacyjnej (tak bylo
    w firmie, w ktorej obecnie pracuje) - to sie tyczy podstawowych
    umiejetnosci, czyli czy dana osoba sie w ogole nadaje (tak jak mowisz
    np. php/mysql, to czy dana osoba umie programowac w danym jezyku).
    Sprawdzenie w szeczegolach kwalifikacji powinno miec miejsce juz na
    okresie probnym, ktory jest odplatny. Przynajmniej ja tak mysle ;)
    Pozdro

  • 3. Data: 2004-12-07 00:43:03
    Od: Cc <c...@g...pl>

    Nie dawaj się oszukiwać. Tak samo starannie jak pracodawca szuka
    pracownika, Ty powinieneś szukać pracodawcy. Nasi "byznesmani" to nie
    anioły i połowa z nich tylko marzy o dorwaniu naiwniaka, który da się
    okraść z pracy. Bierz zaliczki.

    pozdrawiam
    Cc

  • 4. Data: 2004-12-07 07:32:05
    Od: "yazgar" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Cc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownika, Ty powinieneś szukać pracodawcy. Nasi "byznesmani" to nie
    > anioły i połowa z nich tylko marzy o dorwaniu naiwniaka, który da się

    :) Nie dałem się przecież oszukać. Swoją drogą, po odpowiedzi na list,
    znowu dostałem tego samego maila, czyli widać, że koleś po prostu
    zaznacza ludzi, od których dostaje pocztę i wysyła ten sam shit każdemu,
    bez względu na treść.

    --
    pp