PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy przysługuje mi zasiłek?

  • 1. Data: 2003-03-11 03:39:53
    Temat: Czy przysługuje mi zasiłek?
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    Od listopada 2001 roku prowadzę działalność gospodarczą
    (wcześniej pracowałam 2 lata na etacie), jednak teraz chcę ją zlikwidować,
    ale nie mam pewności, czy przysługuje mi zasiłek
    i jakie formalności trzeba załatwić.

    Yonnie

  • 2. Data: 2003-03-11 15:50:27
    Temat: Re: Czy przysługuje mi zasiłek?
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Od listopada 2001 roku prowadzę działalność gospodarczą
    > (wcześniej pracowałam 2 lata na etacie), jednak teraz chcę ją zlikwidować,
    > ale nie mam pewności, czy przysługuje mi zasiłek
    > i jakie formalności trzeba załatwić.

    zasilek dla bezob tak, ale jesli kcesz przejsc na swiadczenie
    przedemerytalne to juz nie da rady

    Jean

  • 3. Data: 2003-03-25 19:46:00
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zasilek dla bezob tak, ale jesli kcesz przejsc na swiadczenie
    > przedemerytalne to juz nie da rady
    >
    > Jean
    > Zasiłek przysługuje Ci masz czas na zarejestrowanie się 6 miesięcy od
    chwili rozwiązania działalności.
    Potrzebne dokumenty
    a wyrejestrowanie działalności jest to dokument traktowany jak świadectwo
    pracy
    b.zaświadczenie z ZUSu że przez okres prowadzenia działalności odprowadzałaś
    składki wypełniasz w ZUSie taki kwit i czekasz 7 dni
    c.Wykreślenie REGONU
    d.NIP
    e.Wszystkie świadectwa pracy od początku kariery
    f.ostatnie świadectwo ukończenia szkoły
    Wszystkie dokumenty muszą być na xero do wzglądu weż ze sobą oryginały.
    I to wszystko ze Skarbowego nie wymagają niczego.
    POWODZENIA