PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś może mi powiedzieć, jakie mogą być zarobki ??

  • 1. Data: 2004-12-10 21:56:27
    Temat: Czy ktoś może mi powiedzieć, jakie mogą być zarobki ??
    Od: Wawas <w...@w...pl>

    Witam, chodzi o zarobki dyrektora oddziału banku elektronicznego w miejscowości
    100-150 tys mieszkańców.
    Jakiś rząd wielkości chociaż.
    Albo jakieś podobne stanowiska, biuro maklerskie, oddział ubezpieczyciela ??

    Dziękuję z góry za odpowiedź.

    Maciek

  • 2. Data: 2004-12-14 11:26:29
    Od: "ewelina" <e...@v...pl>

> [...]
    > Jakiś rząd wielkości chociaż.
    > Albo jakieś podobne stanowiska, biuro maklerskie, oddział ubezpieczyciela ??

    Mogę Tobie jedynie powiedzieć, że Dyrektor ds. Sprzedazy (który ma nad sobą
    jedynie Dyrektora, który siedzi w mieście powyżej 500 tys. ludzi)w
    miejscowości powyzej 50 tys. osób zarabia 7000 brutto w jednym z wiodących
    banków Polsce
    e.