PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy dzisiaj być uczciwym to już nie wypada??

  • 11. Data: 2004-02-11 11:35:06
    Temat: Re: Czy dzisiaj być uczciwym to już nie wypada??
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > Czy dzisiaj być uczciwym to już nie wypada ??

    Wypada. Ja tez mam podobna skaze genetyczna. Probowalam to zrobic, ale nie
    umiem klamac, a i wstydzilam sie powiedziec wprost lekarzowi o co chodzi. Od
    tamtej pory nie zamierzam lamac sobie kregoslupa dla paru zlotych.

    Poza tym naiwnie wierze, ze gdzies wyzej ktos prowadzi bilans dobrych i zlych
    uczynkow. Jak czlowiek juz raz zacznie krecic, to moze wpasc w karuzele, z
    ktorej nie ma odwrotu. Gubi siebie.

    pozdrawiam
    parrot

  • 12. Data: 2004-02-11 15:04:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "ii" <i...@i...ii> napisał w wiadomości
    > Lepiej wyjdziesz finansowo, jak będziesz myślał o sobie, a nie o państwie.
    Jak
    > nie będziesz miał za co opłacić mieszkania i kupić jedzenia, państwo
    polskie nic
    > to nie będzie obchodziło. Teraz wiesz dlaczego wielu stara się wyłudzić
    coś od
    > ZUSu skoro idzie.

    Swietna recepta na popelnienie zbiorowego samobojstwa. Zwalenie
    odpowiedzialnosci i konsekwencji na byt abstrakcyjny.

    A przeciez wyludzajac cos od ZUS najpierw _okradasz_ ludzi, z ktorymi na
    codzien pracujesz, a pozniej _okradasz_ tych ktorzy maja najmiej szans, zeby
    sie kombinowaniem bronic, czyli na przyklad babcie emerytke, badz kolezanke,
    ktora nie majac innego wyjscia pracuje za zalosne pieniadze w hipermarkecie.

    Zalosne miedzy innymi z tego powodu, ze sporo osob w tym kraju jest
    przekonana ze okradanie panstwa to nic zlego.

    Jest to oczywiscie sposob na zycie. Ale na krotka mete. Co inteligentniejsze
    dzieci dzisiejszych cwaniaczkow zapytaja swoich rodzicow jak juz dorosna
    dlaczego okradali to panstwo odbierajac im sznase na sensowne zycie. Mniej
    inteligentne przejma wzorce i beda bez zachamowan okradac swoich rodzicow,
    ktorzy wina za sytuacje obarcza oczywiscie panstwo (pretensje niesluszne -
    /jak Kuba Bogu.../).

    Ludowi herosi okradali botatych zeby dac biednym. A nie biednych, zeby dac
    sobie.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 13. Data: 2004-02-12 22:12:09
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...podkreslenie.pl>

    Użytkownik parrot napisał:

> [...]
    > uczynkow. Jak czlowiek juz raz zacznie krecic, to moze wpasc w karuzele, z

    Nooo... Po przeczytaniu tego watku... poczulem ze jednak jest jeszcze
    nadzieja na normalnosc.
    Oby Wasze (i moje mam nadzieje) geny byly silniejsze od genow
    cwaniaczych :) Naszym wnukom bedzie wtedy lzej.

    --
    :: Kali ::,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    :: http://www.mips.net.pl ::

  • 14. Data: 2004-02-13 22:04:25
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    szomiz:

    [...]

    zmienisz zdanie, jak np samoobrona dojdzie i wladzy i Twoje oszczednosci
    znikna z banku

    poza tym - ja okradam panstwo - panstwo okrada mnie, chocby wspomniec szereg
    ukrytych podatkow i haraczy

    czy wiesz na co ida Twoje pieniadze z podatkow? na KRUS, na rozdeta
    administracje, na urzednikow, ktorzy nie odpowiadaja za swoje decyzje, na
    oplacenie pociagow, ktorymi jezdzi 5 osob raz w tygodniu itp, w sumie to sie
    trzeba zastanowic kto kogo okrada

    dzis panstwo mi sie jawi jak dres, ktory przyszedl po swoje

    --
    xfenit

  • 15. Data: 2004-02-14 15:49:40
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "xfenit" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

    > poza tym - ja okradam panstwo - panstwo okrada mnie, chocby wspomniec
    szereg
    > ukrytych podatkow i haraczy

    Czy ty na prawde nie rozumiesz, ze nie okradasz panstwa, tylko tych ktorzy
    sa zbyt uczciwi, zbyt prosci albo zbyt biedni zeby sie twoimi metodami
    bronic?

    Na prawde tego nie rozumiesz?

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 16. Data: 2004-02-14 15:52:26
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-11 16:04, osoba przedstawiająca się jako "szomiz" napisała co
    następuje:

    > Zalosne miedzy innymi z tego powodu, ze sporo osob w tym kraju jest
    > przekonana ze okradanie panstwa to nic zlego.

    Niestety, tak samo jak twierdzenie że państwowe to niczyje i można sobie
    brać albo że państwowe to nie moje i dbać o to nie muszę. 10 lat temu
    miałem nadzieję, że nowe pokolenie zmieni ten stereotyp ale niestety w
    kraju niewiele się zmieniło po "wyzwoleniu" (może lepsze zaopatrzenie i
    bardziej oficjalne złodziejstwo "na górze") i trzeba będzie poczekać na
    następne pokolenie, które powie "nie rozpieprzę tej ławki, może ktoś
    sobie usiądzie"..

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 17. Data: 2004-02-14 22:26:00
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    szomiz:

    > Czy ty na prawde nie rozumiesz, ze nie okradasz panstwa, tylko tych ktorzy
    > sa zbyt uczciwi, zbyt prosci albo zbyt biedni zeby sie twoimi metodami
    > bronic?

    bardzo dobrze rozumiem, tylko powiedz mi w imie czego mam solidarnie wraz z
    Toba finansowac KRUS czy nowe samochody dla ministra zdrowia? ja z checia
    bym placil i 80%'owe podatki, ale w normalnym kraju

    --
    xfenit

  • 18. Data: 2004-02-18 18:22:26
    Od: "ida" <i...@o...pl>

    Witaj!
    Jestem w podobnej sytuacji co TY, wszycy doradzali mi zwolnienie..nie
    ukrywam,że rozdarcie sięgało zenitu..ale wybrałam...
    wbrew opini wielu,że to nie mądre..BEZ ŻADNYCH ZWOLNIEŃ- idę jutro odebrać
    świadectwo pracy ( odchodze po 6 latach i pożegnać się z kawałkiem mojej
    historii --na czysto..WIERZĄC,ŻE UCZCIWOŚĆ SIĘ BARDZIEJ OPŁACA..
    pozdrawiam...:)

  • 19. Data: 2004-02-23 18:04:12
    Od: Daniel Wasyliszyn <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    18 Feb 2004 19:22:26 +0100, na pl.praca.dyskusje, ida napisał(a):

> [...]
    > świadectwo pracy ( odchodze po 6 latach i pożegnać się z kawałkiem mojej
    > historii --na czysto..WIERZĄC,ŻE UCZCIWOŚĆ SIĘ BARDZIEJ OPŁACA..

    no popatrz ludzie zasadami to jak dinozaury. Ale cenie takich powodzenia :)