PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe firmy software'owe w Polsce - są takie?

  • 1. Data: 2005-07-27 12:08:53
    Temat: Ciekawe firmy software'owe w Polsce - są takie?
    Od: "Chimeryczny Lokator" <l...@g...pl>

    Witam!

    Jako że nie jestem "człowiekiem korporacji" i średnio uśmiecha mi się
    pracować dla wielkiego koncernu, zacząłem rozmyślać nad poszukiwaniem
    niedużych firm software'owych produkujących coś ciekawego i dbających o to,
    by w jej szeregach znajdowała się zawsze awangarda najlepszych architektów,
    programistów i inżynierów.

    Czy w Polsce znalazły dla siebie miejsce firmy takie jak ThoughtWorks czy
    FogCreek, których pieśnią przewodnią jest pewnego rodzaju eksperyment
    socjalny?

    Pozdrawiam!
    Lokator

  • 2. Data: 2005-07-27 13:33:56
    Temat: Re: Ciekawe firmy software'owe w Polsce - są takie?
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chimeryczny Lokator <l...@g...pl> napisał(a):

    [...]
    > Czy w Polsce znalazły dla siebie miejsce firmy takie jak ThoughtWorks czy
    > FogCreek, których pieśnią przewodnią jest pewnego rodzaju eksperyment
    > socjalny?

    Nie wiem czy znalazly, nie spotkalem sie.
    Ale jesli znajdziesz, to daj koniecznie znac!
    Jesli w ThoughtWorks pracuje sie zgodnie z pogladami prezentowanymi
    przez Fowlera, to dalbym wiele, zeby w takiej firmie pracowac. Oj tak :)

  • 3. Data: 2005-07-27 14:21:43
    Od: "Chimeryczny Lokator" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    macko42 <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    > Nie wiem czy znalazly, nie spotkalem sie.

    Szkoda :).

    > Ale jesli znajdziesz, to daj koniecznie znac!

    Ok :).

    > Jesli w ThoughtWorks pracuje sie zgodnie z pogladami prezentowanymi
    > przez Fowlera, to dalbym wiele, zeby w takiej firmie pracowac. Oj tak :)

    Jest na to metoda, jak przekonuje Joel Spolsky :). Nalezy zalozyc wlasna
    firme. On tak zrobil i powstal FogCreek. Warto o tym poczytac na
    www.joelonsoftware.com.

    Pozdrawiam!
    Lokator

  • 4. Data: 2005-07-27 14:22:42
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

> [...]
    >
    > Czy w Polsce znalazły dla siebie miejsce firmy takie jak ThoughtWorks czy
    > FogCreek, których pieśnią przewodnią jest pewnego rodzaju eksperyment

    ThoughtWorks sprzedaje glownie konsulting, a produkuje przewaznie artykuly. To
    rzeczywiscie dobre miejsce dla kogos, kogo interesuja "eksperymenty socjalne"
    (ktos, kogo interesuje technologia wymienilby raczej Xerox PARC).
    ThoughtWorks rzeczywiscie zatrudnia awangarde inzynierow - ale tych od robienia
    wody z mozgu szerokim, acz ciemnym rzeszom zatrudnionym w branzy IT.

    A.

  • 5. Data: 2005-07-27 14:51:21
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chimeryczny Lokator <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Jest na to metoda, jak przekonuje Joel Spolsky :). Nalezy zalozyc wlasna
    > firme. On tak zrobil i powstal FogCreek. Warto o tym poczytac na
    > www.joelonsoftware.com.

    Ta, cos tam kiedys podczytywalem. Co do wlasnej firmy, to ma to dla mnie
    jedna, zasadnicza wade: to oznacza najprawdopodobniej zajmowanie sie glownie
    sprawami typu pozyskiwanie klientow, kontakty z klientami, dyrektorowanie ;)
    itp.
    To mnie zupelnie nie interesuje. Najchetniej zostalbym przy
    czesci "technicznej".

    Powodzenia w poszukiwaniach!
    M.

  • 6. Data: 2005-07-27 16:16:35
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Użytkownik Chimeryczny Lokator napisał:

> [...]
    >
    > Czy w Polsce znalazły dla siebie miejsce firmy takie jak ThoughtWorks czy
    > FogCreek, których pieśnią przewodnią jest pewnego rodzaju eksperyment

    MKS , Wapro ?