PracaGrupypl.praca.szukana › Chałupnictwo,podejmę prace od zaraz w domu! Stały dostęp do internetu, biegle angielski ,...

  • 1. Data: 2005-03-01 17:14:59
    Temat: Chałupnictwo,podejmę prace od zaraz w domu! Stały dostęp do internetu, biegle angielski ,...
    Od: "j...@p...onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    Podejme pracę w domu lub na terenie województwa Lubuskiego!

    Biegła obsługa komputera, jezyk angielski, perfekcyjna znajomość środowiska
    Windows, ...

    Prosze o kontakt : j...@p...onet.pl

    Dla zainteresowanych prześle CV jeśli bedzie taka potrzeba.

  • 2. Data: 2005-03-02 21:26:27
    Od: "SirClie" <s...@t...pl>

    > Biegła obsługa komputera,

    ale mailr jakie do pani wysylam pozostaja bez odpowiedzi.

    jezyk angielski,

    maile sa po polsku

    perfekcyjna znajomość środowiska
    > Windows, ...

    a outlok express potrafi pani obsluzyc?

    > Prosze o kontakt : j...@p...onet.pl

    napisalem juz 3 maile do Pani i na zadnego nie ma odpowedzi

    > Dla zainteresowanych prześle CV jeśli bedzie taka potrzeba.

    skor na male nie mam to pewnie CV tez nie dostane

    > Pozdrawiam
    ja juz nie
    odpuszczam sobie

  • 3. Data: 2005-03-03 12:38:29
    Od: j...@p...onet.pl

    NIE INTERESUJĄ MNIE RZADNE PIRAMIDY !!!! ANI JAKIS SMIESZNY PROGRAM

  • 4. Data: 2005-03-04 17:35:15
    Od: "SirClie" <s...@t...pl>

    > NIE INTERESUJĄ MNIE RZADNE PIRAMIDY !!!! ANI JAKIS SMIESZNY PROGRAM
    jest Pani naprawde smieszna
    zycze powodzenia w szukaniu pracy..
    baaaaaaaaaaaaaaaardzo sie pani przyda.