PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w firmie internetowej lub jako handlowiec

  • 1. Data: 2005-03-01 13:18:21
    Temat: Szukam pracy w firmie internetowej lub jako handlowiec
    Od: "Maciek J" <q...@N...gazeta.pl>

    Mam doświadczenie w obsłudze firm interetowych. Pracowałem u lokalnego
    dostawcy internetu w Warszawie. Zajmowałem się zarówno stroną handlową -
    pozyskiwanie klientów końcowych, wyszukiwanie nowych lokalizacji, prowadzenie
    negocjacji z zarządami budynków, druga strona pracy polegała na serwisie sieci
    i podłączeniach klientów. Mam szeroką wiedzę dotyczącą sieci strukturalnej w
    budynkach, serwisie sprzętu i zestawianiu łącz radiowych.
    Mam również doświadczenie jako handlowiec w usługach telekomunikacyjnych.
    Jeżeli ktoś poszukuje pracownika do serwisu sieci, lub handlowca w tej branży
    mogę przesłać CV.
    pozdrawiam
    Maciek Jastrząb