PracaGrupypl.praca.dyskusje › Centrum Handlowe 3Shop.pl daje szansę przedsiębiorczym!

  • 1. Data: 2004-09-14 16:31:11
    Temat: Centrum Handlowe 3Shop.pl daje szansę przedsiębiorczym!
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    Centrum Handlowe 3Shop.pl daje szansę przedsiębiorczym!

    Masz pomysł lub swój interes a brakuje Ci pieniędzy na rozwój? 3Shop.pl
    oferuje Ci jedyną w swoim rodzaju okazję do rozwinięcia skrzydeł.

    Rozdajemy 10 sklepów dla ludzi przedsiębiorczych. Sklepy są w pełni
    funkcjonalne i zwolnione z opłat na okres 1 roku. A sklep, który w tym
    okresie wykaże największe obroty spośród wszystkich objętych niniejsza
    promocją zostanie zwolniony z opłat na kolejne 3 lata! Warunkiem jest
    zamieszczenie asortymentu i rozpoczęcie w ciągu miesiąca od przyznania
    sklepu. Przy braku spełnienia tego warunku, sklep zostanie skasowany i
    zwolni się miejsce dla kolejnego przedsiębiorcy.

    Dlatego nawet jak nie uda Ci się załapać w pierwszej turze, bądź na bieżąco
    z aktualnościami Centrum Handlowego 3Shop. Może w późniejszym terminie
    będziesz miał szczęście.

    Wejdź na www.3shop.pl i załóż sklep testowy. Następnie za pomocą funkcji
    przesyłania informacji wewnątrz serwisu 3IMail powiadom administratora o
    chęci przystąpienia do promocji. Dalsze informacje otrzymasz po autoryzacji
    zgłoszenia.

    Zapraszamy do współpracy i życzymy dużo sukcesów w rozwijaniu swojego
    przedsięwzięcia.

    Zespół 3Shop.pl

    Jacek Arendt 507 337 106
    www.3si.pl | www.3shop.pl

  • 2. Data: 2004-09-14 17:44:03
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    A jakie statystyki macie ??

    Web Design - DD2.it
    ProWeb - Interactive web site for Internet 2

  • 3. Data: 2004-09-14 17:54:20
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    Użytkownik "ProWEB 2"
    > A jakie statystyki macie ??

    6tys / miesiac

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-14 18:59:24
    Od: "ProWEB 2" <d...@d...it>

    6 tysiecy odwiedzin na miesiac ?

  • 5. Data: 2004-09-16 07:49:57
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-14, Jacek Arendt <c...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "ProWEB 2"
    >
    > 6tys / miesiac

    Woow. to jakies 200/dzień?
    No to kiepskawo. Bardzo. Moja strona, na której nic prawie nie ma, ma
    okolo 150 dziennie :D
    jakbyście mieli 6k/dzien. albo 15k/dzien, to byłaby platforma do
    robienia biznesu...

    Kender
    --
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.
    [M. Wolski]

  • 6. Data: 2004-09-16 09:54:13
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

> [...]
    > okolo 150 dziennie :D
    > jakbyście mieli 6k/dzien. albo 15k/dzien, to byłaby platforma do

    Pomysl w ten sposob, ze oprocz tego, za masz darmowy sklep, masz tez na
    wstępie 6k odwiedzin.

    Poza tym, kazdy sklep ma osobne statystyki.

    dzialajace sklepy:

    www.kkk.pl

    www.sklep.makor.pl

    www.psychoedukacja.3shop.pl

    sklep testowy:

    www.femmefatale.3shop.pl

    login: femmefatale

    haslo: femmefatale

    Jacek Arendt 507 337 106
    www.3si.pl | www.3shop.pl

  • 7. Data: 2004-09-16 17:34:27
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-16, Jacek Arendt <c...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

    > Pomysl w ten sposob, ze oprocz tego, za masz darmowy sklep, masz tez na
    > wstępie 6k odwiedzin.

    A jakie pasmo jest udostępniane dla każdego sklepu (albo wspólne)? jak
    się to przedstawia?
    I co rozumiesz przez "darmowy sklep"? Soft? Pasmo? Miejsce na serwerze?
    Obsługę administracyjną w razie jakiejś awarii?

    > Poza tym, kazdy sklep ma osobne statystyki.
    To znaczy, że każdy ma te 6k/dzień? Czy wszystkie w sumie? Bo nie
    rozumiem...

    > sklep testowy:
    >
    > www.femmefatale.3shop.pl

    mhm.. ta nazwa mnie intryguje :-)

    pozdr
    Kender
    --
    Wow. Menu.
    [Przewdnik]

  • 8. Data: 2004-09-16 18:48:58
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski"

    > A jakie pasmo jest udostępniane dla każdego sklepu (albo wspólne)? jak
    > się to przedstawia?

    Wspolne pasmo( rozumiem ze chodzi o przepustowosc serwera obslugujacego
    sklepy )
    to 144mb x 10. Hosting najlepszy w Polsce home.pl

    > I co rozumiesz przez "darmowy sklep"? Soft? Pasmo? Miejsce na serwerze?
    > Obsługę administracyjną w razie jakiejś awarii?

    - Darmowy soft zainstalowany, wdrozony i pzretestowany na serwerze na rok.
    - Darmowe updaty.
    - Darmowe miejsce na serwerze ( okolo 300 - 1000 produktow ) na rok.
    - Pasmo takze darmowe na rok.
    - Obsluga techniczna, pomoc i drobne modyfikacje sklepu oraz grafiki ,
    darmowe na rok.

    > To znaczy, że każdy ma te 6k/dzień? Czy wszystkie w sumie? Bo nie
    > rozumiem...

    - Cale Centrum ma 6k / m - c w sumie ze wszystkich sklepow.
    - Kazdy sklep ma osobne statystki wejsc, znaczy to tyle ze gdy zalozysz
    sklep zaczniesz od zerowych statystyk.
    Wyswietlenia produktow i wejscia z centrum narazie nie sa zliczane na
    poczet danego sklepu.

    Zliczane jest tylko wejscie bezposrednio do zalozonego sklepu przez domene,
    ktora tez jest za darmo, tworzona w/g schematu:

    twoj_login.3shop.pl
    www.twoj_login.3shop.pl

    (w loginie nie moze byc wielkich liter )

    Jesli jestes zainteresowany zaparszam do zalozenia sklepu testowego.

    Jacek Arendt 507 337 106
    www.3si.pl | www.3shop.pl

  • 9. Data: 2004-09-17 13:47:05
    Od: "wistocie" <w...@w...pl>

    > (w loginie nie moze byc wielkich liter )
    >
    > Jesli jestes zainteresowany zaparszam do zalozenia sklepu testowego.

> [...]

    Nie chce byc niegrzeczny ,ale co Ty z tego masz ?
    ps.
    insynuacja "Piramidy (nie tylko w Egipcie) to ja już widzialem"

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2004-09-17 14:01:42
    Od: mgl <m...@s...net>

    wistocie wrote:
    > Nie chce byc niegrzeczny ,ale co Ty z tego masz ?
    > ps.
    > insynuacja "Piramidy (nie tylko w Egipcie) to ja już widzialem"

    To naprawdę żenujące, jaką mentalność mają niektórzy rodacy. Ktoś
    przygotował w pełni funkcjonalny serwis B2C do wykorzystania dla
    każdego, dodatkowo w ramach promocji i reklamy udostępnia to dla
    najlepszych za darmo. Pracy w Polsce podobno mało, nic tylko wziąć się
    za sprzedaż. I zamiast usłyszeć "gratuluję!", "powodzenia!", "obyś miał
    jak najwięcej sklepów i zadowolonych klientów", "życzę wzrostu
    oglądalności" słyszy ironiczne "ale co Ty z tego masz?".

    Narzekanie i bezpardonowa krytyka z całą pewnością nie są synonimami
    przedsiębiorczości i ambicji.

    mgl