PracaGrupypl.praca.szukana › CZASOWA/STALA PILNIE SZUKAM WAWA

  • 1. Data: 2002-07-14 17:52:41
    Temat: CZASOWA/STALA PILNIE SZUKAM WAWA
    Od: "Maja Gajewska" <m...@l...com.pl>

    jestem studentką dziennikarstwa ( zaocznie ).2 lata studiowalam w
    Sztokholmie.Języki: niemiecki, szwedzki, angielski, podstawowy rosyjski.
    Znajomość obsługi komputera ( Pakiet Office, Lotus, Internet ) 1,5 roku w
    międzynarodowej
    firmie Sybase ( www.sybase.pl ). Możliwość wystawiania faktury VAT. Pracę
    jestem gotowa podjąć od zaraz na terenie Warszawy lub zdalnie na
    terenie całej Polski i Szwecji.
    Interesuje mnie praca kreatywna, chętnie w Agencji Reklamowej,
    wydawnictwie.Cechy charakteru: kreatywna, przedsiębiorcza, umiejętność
    analitycznego
    myślenia. Dyspozycyjna.

    CV i referencje na życzenie
    kontakt: 609-532-004