PracaGrupypl.praca.szukana › CISCO, sieci tcp/ip, administracja systemami / Lodz, Warszawa, Wroclaw

  • 1. Data: 2004-01-02 16:06:16
    Temat: CISCO, sieci tcp/ip, administracja systemami / Lodz, Warszawa, Wroclaw
    Od: asceta <a...@4...asceta.tpi.pl>

    Witam!

    Poszukuje pracy jako administrator/projektant/wdrozeniowiec sieci
    komputerowych, w szczegolnosci opartych o sprzet firmy Cisco; rowniez
    jako administrator systemow *nix, *bsd, solaris, w2000/nt.

    Najchetniej prace podjalbym w Lodzi, niemniej, Warszawa i Wroclaw jak
    najbardziej wchodza w gre.

    Od ponad 6 lat pracuje w branzy IT - z czego ponad cztery spedzilem na
    konfiguracji sprzetu Cisco i administracji sieciami TCP/IP (od prawie
    trzech lat mam tytul CCNA). Mam bardzo duze doswiadczenie w
    zabezpieczaniu sieci, wykonywalem audyty bezpieczenstwa sieci dla kilku
    firm. Bralem udzial w projektach zwiazanych z VoIP i BGP. W trakcie
    pracy zetknalem sie z centralami telefonicznymi (Alcatel 4400 i Alcatel
    4220), z roznymi systemami operacyjnymi (Windows NT 4.0/2000, SUN
    Solaris 7/8/9 na platwofmie SPARC i Intel, FreeBSD, linuxy, Novell 4.0);
    konfigurowalem i administrowalem wieloma uslugami w oparciu o te systemy
    (m.in. MS SQL 6.5/2000, apache, inn, squid, ircd). Wdrazalem w
    administrowanych sieciach systemy IDS (Cisco NetRanger, snort-na
    platwormie FreeBSD i Windows, ISS Real Secure).

    Wiecej na temat mojego doswiadczenia zawodowego mozna znalezc na mojej
    stronie,
    http://www.asceta.tpi.pl/

    Pozdrawiam serdecznie,
    Arkadiusz Majer