PracaGrupypl.praca.szukana › Będę Twoim najlepszym pracownikiem :)

  • 1. Data: 2003-07-08 12:07:19
    Temat: Będę Twoim najlepszym pracownikiem :)
    Od: m...@o...pl

    Witam :)
    Jestem z Krakowa. Skończyłam studia na AGH (geologia). Znam się na pracy na
    komputerze (MS Office, Internet i inne) i języki: angielski - zaawansowany i
    francuski - średnio. Jestem miła, uczciwa, kulturalna i wogóle świetna.
    Jeżeli jesteś w stanie coś mi zaproponować to napisz do mnie a prześlę coś
    więcej o sobie. Chcę jeszcze dodać, że jeżeli dasz mi pracę to będę ją
    wykonywać bardzo solidnie i niebawem naprawdę będę Twoim najlepszym
    pracownikiem :)

    Pozdrawiam i dziękuję

    Magda :)

  • 2. Data: 2003-07-08 12:17:24
    Temat: Re: Będę Twoim najlepszym pracownikiem :)
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>

    Super ogloszenie:)

    Gdybym byl pracodawca to bym Cie zatrudnil:)
    No ale powodzenia Ci zycze. A ciezko jest oj bardzo.......Szukam 4 miesiac.
    Pozdrawiam,

    ----------
    odpisujac na mail prosze usunac SPAMKILLER z adresu.
    -----
    Bartek Mika Photography
    www.bartmika.com
    GG: 4348 TEL: +48 605516450

  • 3. Data: 2003-07-08 13:17:01
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więcej o sobie. Chcę jeszcze dodać, że jeżeli dasz mi pracę to będę ją
    > wykonywać bardzo solidnie i niebawem naprawdę będę Twoim najlepszym

    Magdo, takich jak my są tysiące...Nie masz układów i pieniędzy to wiele nie
    oczekuj. Gdy będę wiedział jak sobie pomóc, pomogę Tobie i wszystkim
    uczciwym i pracowitym ludziom.
    Pozd.